Svårt att tro att det är Sauron (det är ren fanspekulation) - det ser mer ut som någon sorts kultist.Detta skall vad som surras om på nätet tydligen vara sauron. Han ser ut som en anorektisk Eminem View attachment 9400
Will the real Mairon Annatar please stand up?Svårt att tro att det är Sauron (det är ren fanspekulation) - det ser mer ut som någon sorts kultist.
Japp, om jag har fattat det rätt är det där ledaren för någon skum kult. Och inte the Lord of Gifts.Svårt att tro att det är Sauron (det är ren fanspekulation) - det ser mer ut som någon sorts kultist.
Det där verkar vara gjort med avsikt för att generera fanspekulation - man slänger ut kandidater för att få folk att börja undra. Är Meteor Guy Sauron? Eller Slim Shady? Eller någon annan? Vilka av de nyskapade rollerna är blivande nazguler? Är killen med det trasiga svärdet den blivande Häxmästaren?Will the real Mairon Annatar please stand up?
Jag vet inte, artikeln säger inte så mycket. Det kan finnas många skäl bakom.Måste säga att det är ett lite märkligt beteende av produktionen att först söka upp och sedan ghosta Peter Jackson när han är villig att titta på manuset.
Jackson verkar dock ta det med ro.
https://www.ign.com/articles/amazons-lord-of-the-rings-rings-of-power-peter-jackson-ghosted
Balrogen ser helt identisk ut t.ex. (visserligen är det John Howe på konceptkonst i bägge, men ändå!).Det sagt tycker jag serien, så här i förhandssnacket, förhåller sig alldeles för mycket till Jacksons filmer, tvärtemot vad de säger att de vill göra. Men det kan ju vara en marknadsföringsgrej eller en journalistisk vinkel som har så mycket med den faktiska serien att göra.
Ja en del visuella likheter är så klart helt rimliga. Det är mer att de aktivt (till synes) lyfter fram filmerna som referens när de talar om sin egen serie som jag reagerar på.Balrogen ser helt identisk ut t.ex. (visserligen är det John Howe på konceptkonst i bägge, men ändå!).
Ja, det är ju inte så förtroendeingivandeDet är mer att de aktivt (till synes) lyfter fram filmerna som referens när de talar om sin egen serie som jag reagerar på.
Vad var oddsen, att man skulle kunna hitta en Tolkien-fantast som inte är nöjd?Swedish Tolkien expert, Adam Westlund has given his take on The Rings of Power series, and it's not good news for Prime Video.
Var hittade du det härSwedish Tolkien expert, Adam Westlund has given his take on The Rings of Power series, and it's not good news for Prime Video.
While discussing the upcoming series in a podcast, Westlund said that the series should never have been made, and watching it will be "suffering". He criticized the shows creators for cherry picking things from Tolkiens lore that they like, and in other parts just making things up, where they think they know better than Tolkien. Westlund says that the show runners would have been better off just making their own thing, without involving Tolkien in it.
Ansiktsboken.Var hittade du det här