kängtrollson
Veteran
Jag vill börja med att påpeka att jag hatar Tv-reklam så till den milda grad att jag ibland helt seriöst funderat på att slå en hammare genom bildröret när en långfilm avbryts för att visa att jag måste köpa den nya deon för att visa att jag är en man som bryr mig om mind hud och liknande saker. Jag måste också påpeka att jag inte ens ser mycket på TV.
Så ser man Playstation 3 reklam den sin slogan "This is living"...
Där gick jag sönder tror jag. NEJJJJJJJJ: ATT SPELA PLAYSTATION 3 ÄR FAN INTE ATT LEVA!!! Det är fan den mest sorgliga slogan jag hört. Datorspel och Tv-spel i all ära, båda alternativen är rolig och trevlig underhållning, men det känns sorgligt att veta att det finns snorisar som sitter halva sitt liv framför dumburken och blir feta i stället för att göra något vettig. Du har ingen praktisk nytta av att kunna spela "Guitar hero" felfritt om du plötsligt skulle vilja lira i ett band. "Life won´t wait". (Rancid).
Dagen sura gubbe inlägg
Så ser man Playstation 3 reklam den sin slogan "This is living"...
Där gick jag sönder tror jag. NEJJJJJJJJ: ATT SPELA PLAYSTATION 3 ÄR FAN INTE ATT LEVA!!! Det är fan den mest sorgliga slogan jag hört. Datorspel och Tv-spel i all ära, båda alternativen är rolig och trevlig underhållning, men det känns sorgligt att veta att det finns snorisar som sitter halva sitt liv framför dumburken och blir feta i stället för att göra något vettig. Du har ingen praktisk nytta av att kunna spela "Guitar hero" felfritt om du plötsligt skulle vilja lira i ett band. "Life won´t wait". (Rancid).
Dagen sura gubbe inlägg