Du kan ha hur många "pärmar" som du vill... de flesta tycker dock att för t.ex. böcker är det betydligt trevligare att ha "riktiga", inbundna böcker av gammalt slag än dessa moderna, fula, doft- och felfria karaktärslösa inslag i bokhyllorna...
Mitt svar på din fråga om hur många man har, är alltså: Du avgör själv hur många du vill ha. Dessa prylar är förbrukningsvara och slits som vilken annan konsumtionsprodukt som helst. Köper du t.ex. en läspärm på ett modernt "Rusta" för 3.90€ får du räkna med en garanti därefter. Du behöver dock inte vara rädd för att informationen skall gå förlorad, eftersom den inte är lagrad i arken utan på t.ex. en dator i en laserskiva och endast överförd via radiolänk till "pärmen". Andra pärmar kan helt enkelt ha speciella uttag i pärmens baksida för magnetdisc eller laserskiva eller liknande lagringsmedia. När du sätter i skivan - visar pärmen upp innehållet på dess plastark. Spiller du kaffe på pärmen kan informationen alltså fortfarande vara intakt och lagrad på skivan >
Var man kan köpa dessa? Typ på bokhandeln, varuhuset, tidningskiosken eller tja, varför inte på bensinmacken vid hyllan för discar med p-blaskor <
Jag vet inte, men för att vara ärlig har vi aldrig riktigt fokuserat på just framtidens tidningar tidigare, det här är bara nåt jag har spånat ihop.. väntar dock förväntningsfullt på nya Hardware, som jag tror kommer att ge en väldigt intressant läsning, gällande inte bara det här....