Basenanji
Postd20modernist
xyas! Mjölken surnar!
...vilket understryker hur viktigt det är att xyas säger mer om sin roll.
Just nu ser det ut som att hans outade info inte riktigt rimmar med vad vi i övrigt vet.
---
I övrigt:
De här personerna är ju grönade genom sina förmågor.
Det leder till en sådan här lista
!Paxen
Basse
Brynolf
KK
Laowai
Larsson
Lukas
Möller
Recca
Tjavva
Vimes
w176
xyas
...kvar blir då:
KK
Laowai
Larsson
Möller
Recca
Vimes
w176
jag blir inte riktigt klok på Vimes-Recca-härvan som antingen är den mustigaste biffgryta varulvsspelen har skådat eller en Terror on varulvsspelsstreet no 1. utan dess like. Både Vimes och Recca har gjort sporadiska framträdanden och förvånat mig med att "försvinna" då och då. Sedan kanjag inte riktigt lägga från mig en paranoid vision av att de kan snacka med varandra (utanför spel).
KK är...jag vet inte, men jag tycker han är svår att bedöma. Jag vill inte dissa din splstil, men KK, kan du kanske försöka vara lite mer konkret och hjälpsam? Att säga "läs vad jag har skrivit" är liksom lite drygt. Och det hjälper inte mig som behöver raka svar.
Sedan kanske du inte behöver skriva så mycket om du inte har något att säga?
Larsson diggar jag. Han och Tjavva är grönast på min lista. Jag vill se Larsson som ordförande.
Ordförande: LJSLarsson
Möller är väl bra, men också så där små-aggro.
w176 och Laowai verkar ha hoppat av? <----kan någon (Vic) bekräfta detta?
...vilket understryker hur viktigt det är att xyas säger mer om sin roll.
Just nu ser det ut som att hans outade info inte riktigt rimmar med vad vi i övrigt vet.
---
I övrigt:
De här personerna är ju grönade genom sina förmågor.
Det leder till en sådan här lista
!Paxen
Basse
Brynolf
KK
Laowai
Larsson
Lukas
Möller
Recca
Tjavva
Vimes
w176
xyas
...kvar blir då:
KK
Laowai
Larsson
Möller
Recca
Vimes
w176
jag blir inte riktigt klok på Vimes-Recca-härvan som antingen är den mustigaste biffgryta varulvsspelen har skådat eller en Terror on varulvsspelsstreet no 1. utan dess like. Både Vimes och Recca har gjort sporadiska framträdanden och förvånat mig med att "försvinna" då och då. Sedan kanjag inte riktigt lägga från mig en paranoid vision av att de kan snacka med varandra (utanför spel).
KK är...jag vet inte, men jag tycker han är svår att bedöma. Jag vill inte dissa din splstil, men KK, kan du kanske försöka vara lite mer konkret och hjälpsam? Att säga "läs vad jag har skrivit" är liksom lite drygt. Och det hjälper inte mig som behöver raka svar.
Sedan kanske du inte behöver skriva så mycket om du inte har något att säga?
Larsson diggar jag. Han och Tjavva är grönast på min lista. Jag vill se Larsson som ordförande.
Ordförande: LJSLarsson
Möller är väl bra, men också så där små-aggro.
w176 och Laowai verkar ha hoppat av? <----kan någon (Vic) bekräfta detta?