Nekromanti Torka aldrig tårar utan handskar + Simon

Möller

Hubert Hortlax
Ville bara gratulera Simon till en skitbra roll i Torka aldrig tårar utan handskar (som gick nyss på Svt, det missade ni väl inte?).

Kan inte begripa att du inte var ett av frontnamnen, Simon. Du var ju för fan nästan hela behållningen! =)

solvebring

Superhero
Re: Torka aldrig tårar utan handskar

Jag kan inte annat än att hålla med. Simon aka Paul var alldeles underbar och var för mig själva höjdpunkten med serien. Sannerligen bra jobbat!

Poseur

Swashbuckler

Kan inte annat än att hålla med. Serien i sig verkar väldigt bra och Simons roll är som en yngre version av persbrandt fast utan Gundvald.

/Poseur

Laowai

Hero

Jag och flickvännen tänkte också att han påminde om persbrandt :gremlaugh:

Men indeed, Simon var sjukt bra igår. Mad, mad props och jättestort grattis!

solvebring

Superhero

Poseur said:
Kan inte annat än att hålla med. Serien i sig verkar väldigt bra och Simons roll är som en yngre version av persbrandt fast utan Gundvald.

/Poseur
Fick också lite Persbrandt-vibbar då och då, och kom fram till att det var rösten, tonläget och ibland rytmen, som gjordet.

Eksem

Champion

Ja, han var så bra att jag skriver det här inlägget i effing Kulturforumet för att stämma in i hyllningarna.

Laowai

Hero

Tycker allt att Simon är lite lik till utseendet med tbh. :gremsmile:

solvebring

Superhero

Laowai said:
Tycker allt att Simon är lite lik till utseendet med tbh. :gremsmile:
Hmmm ... Kanske kan ligga något i det. Fast jag tycker att Simon är klart stiligare än Persis. :gremsmile:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member

Jag såg inte avsnittet, men jag såg att Johan Croneman på DN var lite positiv till det, och mycket positiv till Simon (näst sista stycket).

/tobias

Poseur

Swashbuckler

Absolut var det rösten,tonläget och dialekten som gjorde mycket men precis som Laowai säger så har han utseendet som påminner också. Fast ja, Simon är sötare.

/Poseur

Simon

Swashbuckler

Möller said:
Ville bara gratulera Simon till en skitbra roll i Torka aldrig tårar utan handskar (som gick nyss på Svt, det missade ni väl inte?).

Kan inte begripa att du inte var ett av frontnamnen, Simon. Du var ju för fan nästan hela behållningen! =)
Tack! Och tack alla som skriver fina saker! :gremsmile: :gremdrink:

(För övrigt - även en superfin biroll är ändå en biroll. :gremwink: )

Simon

Swashbuckler

Eksem said:
Ja, han var så bra att jag skriver det här inlägget i effing Kulturforumet för att stämma in i hyllningarna.
Shit man! Starkt! :gremlaugh:

solvebring

Superhero

Simon said:
Möller said:
Om man "hörs och syns" mest, gör det bra och ger tittarna en massa, då spelar det för böveln ingen roll vad det är för roll. =)

Nässe

Myrmidon

solvebring said:
Simon said:
Möller said:
Om man "hörs och syns" mest, gör det bra och ger tittarna en massa, då spelar det för böveln ingen roll vad det är för roll. =)
Skulle inte heller direkt kalla det en biroll...

Killen i rummet mitt emot mitt berättade idag att han var glad eftersom hans favoritskådis i Sverige (från Upp till kamp) var med i Gardells nya serie - lite mallig kände jag jag mig när jag sa att det är min kompis :gremsmile: :gremdrink:

Simon

Swashbuckler

Nässe said:
solvebring said:
Skulle inte heller direkt kalla det en biroll...

Killen i rummet mitt emot mitt berättade idag att han var glad eftersom hans favoritskådis i Sverige (från Upp till kamp) var med i Gardells nya serie - lite mallig kände jag jag mig när jag sa att det är min kompis :gremsmile: :gremdrink:
Haha, gött! :gremsmile:

Men visst är det en biroll, det är inte tu tal om den saken. Storyn har ju väldigt tydligt Benjamin och Rasmus som sina utpräglade subjekt, och övriga roller är i första hand med där de korsar deras väg.

Med det sagt så är det såklart inte givet att det är mindre bra eller fint eller nåt för att en roll är en biroll, det är liksom bara olika sorters uppgifter – man kallar ju inte ljussättaren för fotograf, alldeles oavsett hur fint ljuset i bilderna är! :gremwink:

Laowai

Hero

Jag hoppas, biroll eller inte, att du får massor av branchuppmärksamhet iom det här, så kanske du kan landa en huvudroll (en riktig en) till nästa projekt. Det är inte mer än välförtjänt tbqfh.

Simon

Swashbuckler

Laowai said:
Jag hoppas, biroll eller inte, att du får massor av branchuppmärksamhet iom det här, så kanske du kan landa en huvudroll (en riktig en) till nästa projekt. Det är inte mer än välförtjänt tbqfh.
Tack! Bara några veckor till biopremiär, ju! :gremlaugh: :gremdrink:

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9dLEX2I0KKI"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/9dLEX2I0KKI" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>