Fick också lite Persbrandt-vibbar då och då, och kom fram till att det var rösten, tonläget och ibland rytmen, som gjordet.Poseur said:Kan inte annat än att hålla med. Serien i sig verkar väldigt bra och Simons roll är som en yngre version av persbrandt fast utan Gundvald.
/Poseur
Hmmm ... Kanske kan ligga något i det. Fast jag tycker att Simon är klart stiligare än Persis.Laowai said:Tycker allt att Simon är lite lik till utseendet med tbh.
Bra! Den ska jag se!solvebring said:Här har ni som missade, första delen på SVT Play.
Tack! Och tack alla som skriver fina saker! :gremdrink:Möller said:Ville bara gratulera Simon till en skitbra roll i Torka aldrig tårar utan handskar (som gick nyss på Svt, det missade ni väl inte?).
Kan inte begripa att du inte var ett av frontnamnen, Simon. Du var ju för fan nästan hela behållningen! =)
Shit man! Starkt!Eksem said:Ja, han var så bra att jag skriver det här inlägget i effing Kulturforumet för att stämma in i hyllningarna.
Mycket nöje!Måns said:Bra! Den ska jag se!solvebring said:Här har ni som missade, första delen på SVT Play.
Om man "hörs och syns" mest, gör det bra och ger tittarna en massa, då spelar det för böveln ingen roll vad det är för roll. =)Simon said:(För övrigt - även en superfin biroll är ändå en biroll. )Möller said:Kan inte begripa att du inte var ett av frontnamnen, Simon. Du var ju för fan nästan hela behållningen! =)
Skulle inte heller direkt kalla det en biroll...solvebring said:Om man "hörs och syns" mest, gör det bra och ger tittarna en massa, då spelar det för böveln ingen roll vad det är för roll. =)Simon said:(För övrigt - även en superfin biroll är ändå en biroll. )Möller said:Kan inte begripa att du inte var ett av frontnamnen, Simon. Du var ju för fan nästan hela behållningen! =)
Haha, gött!Nässe said:Skulle inte heller direkt kalla det en biroll...solvebring said:Om man "hörs och syns" mest, gör det bra och ger tittarna en massa, då spelar det för böveln ingen roll vad det är för roll. =)
Killen i rummet mitt emot mitt berättade idag att han var glad eftersom hans favoritskådis i Sverige (från Upp till kamp) var med i Gardells nya serie - lite mallig kände jag jag mig när jag sa att det är min kompis :gremdrink:
Tack! Bara några veckor till biopremiär, ju! :gremdrink:Laowai said:Jag hoppas, biroll eller inte, att du får massor av branchuppmärksamhet iom det här, så kanske du kan landa en huvudroll (en riktig en) till nästa projekt. Det är inte mer än välförtjänt tbqfh.