Glasgow_kiss
Veteran
Hej! Jag har lite frågor och funderingar kring Eon IV som jag hoppas att några skulle kunna ge mig lite upplysning omkring. Eftersom att det inte fanns någon liknande tråd tänkte jag att jag lika gärna kunde skapa en tråd som alla kan ställa sina frågor i så slipper vi ha lika många trådar om samma sak i forumet
Mina egna frågor lyder:
Hur fungerar omvända ob-tärningar?
Jag har Eon III spelboxen och en drös olika böcker såsom "Geografica Mundana", "Consaber", "Alver: Förbannelsens folk (gamla boken)", "Legender & Hemligheter", diverse kartor och kampanjer o.s.v. Kommer något av detta kunna användas till Eon IV?
Finns det någon information om när Eon IV förväntas släppas eller hur långt de har kommit i arbetet?
Kommer Eon IV utspela sig i samma Mundana och i så fall hur långt in i framtiden (dåtiden?) i förhållande till Eon III?
Tack för svaren!
Mina egna frågor lyder:
Hur fungerar omvända ob-tärningar?
Jag har Eon III spelboxen och en drös olika böcker såsom "Geografica Mundana", "Consaber", "Alver: Förbannelsens folk (gamla boken)", "Legender & Hemligheter", diverse kartor och kampanjer o.s.v. Kommer något av detta kunna användas till Eon IV?
Finns det någon information om när Eon IV förväntas släppas eller hur långt de har kommit i arbetet?
Kommer Eon IV utspela sig i samma Mundana och i så fall hur långt in i framtiden (dåtiden?) i förhållande till Eon III?
Tack för svaren!