Oooh, schysst. Vår egen nattklubb.
Jag hostar och känner mig förkyld. Det började när jag gick upp på nyårsdan, efter att ha sovit över hos familjens vänner. Jag antar att jag borde sovit varmare. Förhoppningsvis är det bättre imorgon, för då ska jag hälsa på RipperDoc.
Jag har till slut börjat läsa
Order of the Stick, och jämrare mig... Den var ju riktigt bra. Den har
tempo. Precis som Sinbad Sjöfararen jag såg idag, gick på ett kick. Dreamworks, riktigt mysig och rolig. Det är bra att vi har Dreamworks som kan utmana de där töntarna på Disney. Lite slappt att sitta hemma och kolla på tecknad film kanske, men hey... Jag är sjuk, och jag har inte sett på TV på ett halvår. Jag är hos föräldrarna tills jag hittar nåt annat.
På tal om webserier och Sinbad så närmar sig
Zebra Girl sitt slut. Jävligt bra verk, men Zebra Girl var visst tvungen att göra något tjejigt och smeka sin manliga antagonist på slutet, precis som i Sinbad. Knäppt. DET får tjejerna fortfarande alltid göra, även om man är mycket noga med att gestalta dom som starka. Fast på ett tjejigt sätt. Oh well, vad kan man göra? Killarna är ju killiga. Knepigt att vara progressiv utan att bryta könsroller för sakens skull.
Det senaste året har jag tänkt på döden en del på natten, men jag tror jag lärt mig nåt av det. Kanske vi kan ha en speciell deltråd där man bara får skriva efter klockan tre?
Nä, nu ska sova. Godnatt!