Cybot
Mest spelbar
Spela World of Synnibarr? What the...? [NT]
Nya Testamentet
Nya Testamentet
De tre senaste. Jag har gott om spel jag aldrig kommer få använda annars, men nu var det just en svit av tre spel i raken som visade sig... ospeliga, so to speak. En alarmerande trend.De tre senaste rollspelen jag köpt kommer jag aldrig få spela.
Monster eller mönster?Jag ser ett monster, DeBracy, Nightowl, Krille och Thark... humm.
Finns det inte något sammanhang då man kunde hålla det här spelmötet som vi ända skulle på?Nu ska jag bara bygga en manick som förflyttar oss alla till samma plats och dessutom ser till att vi alla är påklädda.
Ja... jag tänkte mig att han såg något skräckinjagande mönster. Typ den mörka symmetrin eller så? (Panty Explosion på en flickskola på Merkurius? MC-crossover? Storgla?)Debbie, Krille, Storuggla, dig, mig, och japanska skolflickor... behöver du ens fråga?
Framförallt skrämmande nog. PE är det hemskaste spel jag läst, faktiskt. Kult, Vampire och Call är alla mjäk-fjantiga jämfört med den fullständigt realistiska skräcken inför utfrysning, självmord och pedofilkladdande sararimannar.Either way tror jag grundkonceptet är tufft nog.