För min egen nyfikenhets skull undrar jag exakt när hum avslöjades?Spider Jerusalem said:Hej Troberg, välkommen tillbaka.
Får avslöja att det var jag som fann dig.
För min egen nyfikenhets skull undrar jag exakt när hum avslöjades?Spider Jerusalem said:Hej Troberg, välkommen tillbaka.
Får avslöja att det var jag som fann dig.
Kl. 16.03.52, 1 oktober 2012 fick vi det bevis vi behövde.Hunk said:För min egen nyfikenhets skull undrar jag exakt när hum avslöjades?
Nej, det var en oerhört tveksam moderatorsåtgärd (vilken inte har något att göra med nuvarande redaktion, för tydlighetens skull).Hunk said:För övrigt ser jag det som positivt att det införs mellansteg i banningslistan. Att permanentbanna Troberg har jag aldrig sett som motiverat.
Hur många privatdetektiver användes i undersökningen? Behövde man skicka in några Navy SEALs för att neutralisera målet?Dante said:Kl. 16.03.52, 1 oktober 2012 fick vi det bevis vi behövde.Hunk said:För min egen nyfikenhets skull undrar jag exakt när hum avslöjades?
Men misstankar förelåg tidigare än så.
Japp. De kom inte tillbaka...!Paxen said:Behövde man skicka in några Navy SEALs för att neutralisera målet?
Jag skulle sätt stort värde på att vi inte harvar igenom allt det där igen.Vitulv said:Nej, det var en oerhört tveksam moderatorsåtgärd (vilken inte har något att göra med nuvarande redaktion, för tydlighetens skull).
Och, framför allt, det är gammal historia nu. Det är inget vi behöver gräva i. Jag är i alla fall inte långsint.Vitulv said:Nej, det var en oerhört tveksam moderatorsåtgärd (vilken inte har något att göra med nuvarande redaktion, för tydlighetens skull).Hunk said:För övrigt ser jag det som positivt att det införs mellansteg i banningslistan. Att permanentbanna Troberg har jag aldrig sett som motiverat.
Hear, hear!Magnus Seter said:[Jag skulle sätt stort värde på att vi inte harvar igenom allt det där igen.
Observera att detta är en högst personlig vädjan, som jag gör eftersom jag hoppas att vi alla tillsammans vill se framåt från och med nu, och inte begrava oss i forntiden.
Alltså, en personlig vädjan, inte en officiell redaktionsvädjan.
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue about who killed who …anth said:Ett av de ställen som Troberg ställde till mest problem i var d20-forumet där han hade väldigt många duster med just mig.
Det är väl ingen av oss som egentligen har nekat till det? Eller?anth said:Nu är det så att Troberg liknar Vitulv lite grann (även om bägge nekar till att så är fallet).
Det är just vad jag säger.Dante said:This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue about who killed who …anth said:Ett av de ställen som Troberg ställde till mest problem i var d20-forumet där han hade väldigt många duster med just mig.
We both said a lot of things that you're going to regret.Dante said:This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue about who killed who …
Well, jag betraktar D&D/d20 som rätt så frånkört och överkört idag, och därmed inte längre ett problem för hobbyn. Så, inte så intressant att diskutera längre. Med andra ord, vänta dig inga repriser på de dusterna.anth said:Det är just vad jag säger.Dante said:This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue about who killed who …anth said:Ett av de ställen som Troberg ställde till mest problem i var d20-forumet där han hade väldigt många duster med just mig.
Jag TYCKTE OM de dusterna, hoppas de återkommer och att de inte ska ligga Troberg till last.
Nej, egentligen inte. Vi har iofs stått på olika sida av barrikaden i många, många diskussioner, men lika ofta har vi stått på samma sida.Vitulv said:Det är väl ingen av oss som egentligen har nekat till det? Eller?anth said:Nu är det så att Troberg liknar Vitulv lite grann (även om bägge nekar till att så är fallet).