Ja, det skulle vara för mycket krångel att kolla upp varenda röst. Frågan är om man tycker att ens egna bidrag är bra nog eller om man bara vill vinna till varje pris...Får man rösta på bidrag man själv skrivit?
Nope, det är på tok för mycket jobb.Jag bara satt och funderade på att nu får man ju vänta ett helt år till. Skulle det inte vara möjligt att kanske ha dogma två ggr per år.
Jag fixar det EFTER omröstningen, när jag sätter ihop det SLUTGILTIGA kompendiet. Clear enough?Det står ju FORTFARANDE "2003" på medaljen! Ska det det?!
Nej, ingen rangordning på dina röster, däremot ger det totala antalet röster en placering vid hopräkningen.man röstar på tre bidrag.. betyder det "guld","silver","brons" medaljer (eller motsvarande ?)
Du får nog skylla dig själv lite där. Ganska snart efter första utmaningen skrev jag att nästa skulle hållas i februari (eftersom maj-juni krockade med allting annat). Visst, exakt datum var inte planerat (eftersom jag ville passa in det med helger och sånt) och det fanns en risk/möjlighet att den skulle skjutas på framtiden på grund av andra prioriteringar (min far dog i november efter en längre tids svår sjukdom), men planen var från början februari.Till nästa år kan man väl ha en spikad officiell start.
2003 började det väl inte förän maj-juni, och i år februari.
Tänk på alla stackare som missade det (pekar på sig själv). Sen kan man behålla det datumet som det officiella startskottet.
Jag trodde det fanns (förra årets i alla fall, årets kommer när vi är klara med omröstningen). I annat fall borde de läggas ut.Skulle man inte kunna lägga upp(länka på nåt sätt) de två årens bidrag som en katergori under "gratis rollspel" här på wrnu ?