Nekromanti Trobergs Dogmautmaning 2004, inlämningsdags

Sodivra

Champion
Re: Snyggt!

Den vänstra halvan saknas.
Från en liten bit till vänster om den bokstav som är mest åt vänster, till kanten.
Har det något att göra med att det ligger ett textfält på högra sidan, kanske? Ska testa att kika på den med en nyare acrobat reader när jag kommer hem.

Sodivra

Champion
Okej, nu funkade det.

Med andra ord: Kollade med datorn hemma och det såg bra ut. Så länge man inte har en gammal Acrobat Reader så borde man vara topp, antar jag.

Mask_UBBT

Hero
Filen hade gått sönder

Källfilen har gått sönder, inte helt bortom reparation, men såpass illa att jag inte hinner fixa det i tid :gremfrown: Kanske till nästa år.

Dimfrost

Special Circumstances
(BIDRAG) Höst (OBS! Korrekt version!)

Jag hoppas att jag inte bryter mot reglerna här (i så fall är det bara att bortse från det här inlägget) men jag fick påpekat för mig att typsnitten såg konstiga ut i Höst, och mycket riktigt: jag hade missat inställningen för att bifoga dem i pdf:en, så det såg ju för gräsligt ut. Nu bifogar jag den korrekta versionen, med exakt identisk text och allt, men korrigerad layout. Till er som läst spelet och upprörts över dess utseende: ge det gärna en andra chans. :gremsmile:

(Tyvärr leder det här till att bilden fick en aning lägre upplösning, men det får man nog tyvärr leva med.)

/Dimfrost, borde sova