Troberg
Sinister eater
Nu är det dags att rösta. Kompendiet med bidragen finns att ladda hem på
http://troberg.mine.nu/Dogma2005Vote.pdf
http://troberg.mine.nu:30080/Dogma2005Vote.pdf
Min anslutning är inte speciellt snabb, så om någon kan spegla det så är det bra. Se bara till att ni tar ned det när omröstningen är klar och det skarpa kompendiet kommer.
Ni som bidragit, kolla att det blivit rätt med era grejor och att det är det namn ni vill ha och meddela mig snarast så justerar jag inför det skarpa kompendiet.
Ni röstar på tre bidrag i varje kategori, utan inbördes rangordning. Man måste inte fylla i alla tre rösterna på varje kategori eller alla kategorier. Röstning görs genom att ni fyller i nedanstående blankett och skickar i ett PM till mig. Jag kommer att bekräfta när jag mottagit er röst. Om ni tankar hem kompendiet, ta er tid att rösta och visa på så sätt er uppskattning gentemot de som gjort spelen.
Sista dag att lämna in röster är lördagen 2005-03-05, resultatet presenteras på söndagen.
================================================================================
Blankett
================================================================================
Röst för (användarnamn):
Röster (Klipp in spelens namn, tre för varje kategori)
* Bästa spel
-
-
-
* Bästa koncept (En helthetsgrej. Spel som känns spännande, lite annorlunda och rätt.)
-
-
-
* Bästa regler
-
-
-
* Mest nyskapande spel (Nya tankar som inte tänkts tidigare, gärna kring rollspelsmediet som sådant.)
-
-
-
* Mest fantasifullt (De som är lite mer far out och udda. Spelen som är såpass vågade att man sett till ideer framför klassisk spelbarhet.)
-
-
-
* Bästa nybörjarspel
-
-
-
* Bästa design (Grafisk utformning.)
-
-
-
* Bästa text (Välskriven, stämningsskapande text som passar spelet.)
-
-
-
Spel att rösta på:
2005 - Ett Nutidsrollspel
Ankorna i parken
Bestar i Carbasal
Bestiaria
Blå Himmel
Bortom Barriären
Cytherea
d12 - Rollspelet
De efterlämnade
Den heliga Graal
Elementaris
Febris
Finn mig bortom jagets teater
Lone Wolf and Cub
Mahou Shoujou Kishu Apocalypse 4ever
Memoria-Gargoyles
Nattdjur
Parafras 2000
Playing the Pan-glarkian blues
Prestigejägare
Protest
Rollspelsjakten
Santiago
Skådespelet
Solokärlek
South Park
Storebror
Tempora
Tärningarna protesterar (...)
Zonkpop Lite
Jag kommer att finnas tillgänglig för frågor kvällstid fram till och med inlämningsdagen, men undantag för 29/2 och 30/2 då jag ska fira International Free Beer Day och International Topless Day. Röster inkomna de två dagarna kommer alltså inte att bekräftas förrän 1/3.
Kom ihåg, att rösta är inte en rättighet, det är en skyldighet. Må bäste man (inga kvinnliga deltagare i år tror jag, eller åtminstone inga kvinnor) vinna!
http://troberg.mine.nu/Dogma2005Vote.pdf
http://troberg.mine.nu:30080/Dogma2005Vote.pdf
Min anslutning är inte speciellt snabb, så om någon kan spegla det så är det bra. Se bara till att ni tar ned det när omröstningen är klar och det skarpa kompendiet kommer.
Ni som bidragit, kolla att det blivit rätt med era grejor och att det är det namn ni vill ha och meddela mig snarast så justerar jag inför det skarpa kompendiet.
Ni röstar på tre bidrag i varje kategori, utan inbördes rangordning. Man måste inte fylla i alla tre rösterna på varje kategori eller alla kategorier. Röstning görs genom att ni fyller i nedanstående blankett och skickar i ett PM till mig. Jag kommer att bekräfta när jag mottagit er röst. Om ni tankar hem kompendiet, ta er tid att rösta och visa på så sätt er uppskattning gentemot de som gjort spelen.
Sista dag att lämna in röster är lördagen 2005-03-05, resultatet presenteras på söndagen.
Blankett
Röst för (användarnamn):
Röster (Klipp in spelens namn, tre för varje kategori)
* Bästa spel
-
-
-
* Bästa koncept (En helthetsgrej. Spel som känns spännande, lite annorlunda och rätt.)
-
-
-
* Bästa regler
-
-
-
* Mest nyskapande spel (Nya tankar som inte tänkts tidigare, gärna kring rollspelsmediet som sådant.)
-
-
-
* Mest fantasifullt (De som är lite mer far out och udda. Spelen som är såpass vågade att man sett till ideer framför klassisk spelbarhet.)
-
-
-
* Bästa nybörjarspel
-
-
-
* Bästa design (Grafisk utformning.)
-
-
-
* Bästa text (Välskriven, stämningsskapande text som passar spelet.)
-
-
-
Spel att rösta på:
2005 - Ett Nutidsrollspel
Ankorna i parken
Bestar i Carbasal
Bestiaria
Blå Himmel
Bortom Barriären
Cytherea
d12 - Rollspelet
De efterlämnade
Den heliga Graal
Elementaris
Febris
Finn mig bortom jagets teater
Lone Wolf and Cub
Mahou Shoujou Kishu Apocalypse 4ever
Memoria-Gargoyles
Nattdjur
Parafras 2000
Playing the Pan-glarkian blues
Prestigejägare
Protest
Rollspelsjakten
Santiago
Skådespelet
Solokärlek
South Park
Storebror
Tempora
Tärningarna protesterar (...)
Zonkpop Lite
Jag kommer att finnas tillgänglig för frågor kvällstid fram till och med inlämningsdagen, men undantag för 29/2 och 30/2 då jag ska fira International Free Beer Day och International Topless Day. Röster inkomna de två dagarna kommer alltså inte att bekräftas förrän 1/3.
Kom ihåg, att rösta är inte en rättighet, det är en skyldighet. Må bäste man (inga kvinnliga deltagare i år tror jag, eller åtminstone inga kvinnor) vinna!