God45
#PrayersForBahakan
Så jag har spelat Hyrule Warriors. Och tutorialen är superirriterande! Den pågår jättelänge, man tror man är färdig med den men nej, här kommer ännu mer skit spelet ska förklara för en med många skärmar och blinkande klicka här för att visas hur saker ska göras grejer. Det är värre för saker är dåligt förklarat, men värst är att det också är helt onödigt! Spelet har genuint ganska bra design så att när man får pilbågen leder spelet en till att skjuta de onda köttätande blommorna med den och sedan kommer en boss som inte tar skada när man slår den… men som bara råkar ha ett sårbart öga. Spelet, du behöver inte stanna upp och berätta för mig att jag ska skjuta ögat! Jag kan lista ut det själv!!
Jag har sluppit tutorials i ganska många spel nu, så det här känns verkligen onödigt. Låt mig hitta hur jag ska göra genom att experimentera och om jag gör fel bara se till att det inte softlockar en. Vi har internet nu om jag skulle köra fast!
Så… Död åt tutorials!
Håller ni med eller är det här bara jag?
Jag har sluppit tutorials i ganska många spel nu, så det här känns verkligen onödigt. Låt mig hitta hur jag ska göra genom att experimentera och om jag gör fel bara se till att det inte softlockar en. Vi har internet nu om jag skulle köra fast!
Så… Död åt tutorials!
Håller ni med eller är det här bara jag?