DeBracy
Eventuellt helt fantastisk
Jag har sett de tre säsongerna av Sweet Tooth (2021-2024, Netflix). Jag tyckte bitvis det var jättebra, och fläckvis lite cheezy. Ett tag satt jag och störde mig lite på när det blev för snäll-skoj för jag tyckte att det blev för stort avbrott från tonen överlag, men i längden så kände jag att det var helt rätt ändå, så det inte blev för tungsint.
Säsong ett och två tyckte jag hade en bättre nerv och hängde ihop bättre. Säsong tre kändes ibland som att de körde ett fast format med 2-4 vanliga scener, sen en lite för lång scen där nån skulle hålla monolog – rinse and repeat. Vägdes upp lite av en del möten och bifigurer jag gillade.
Överlag schysst tittning. Jag ger den fyra virusmutationer av fem på den krankiska skalan.
Säsong ett och två tyckte jag hade en bättre nerv och hängde ihop bättre. Säsong tre kändes ibland som att de körde ett fast format med 2-4 vanliga scener, sen en lite för lång scen där nån skulle hålla monolog – rinse and repeat. Vägdes upp lite av en del möten och bifigurer jag gillade.
Överlag schysst tittning. Jag ger den fyra virusmutationer av fem på den krankiska skalan.