PostId | Röstar | Röstar på |
3 | Anthrox | RasmusL |
4 | Waterhouse | Octagonal |
6 | Octagonal | Waterhouse |
7 | RasmusL | Anthrox |
21 | Basenanji | RasmusL |
46 | Andersson | Brynolf |
47 | RasmusL | Andersson |
54 | Sidd | Andersson |
55 | Brynolf | Andersson |
58 | Octagonal | Brynolf |
62 | fjodorsenuba | Sidd |
99 | Waterhouse | RasmusL |
104 | Andersson | RasmusL |
114 | Octagonal | Andersson |
125 | Waterhouse | Andersson |
128 | Basenanji | Anthrox |
136 | RasmusL | Anthrox |
138 | Octagonal | Anthrox |
147 | Anthrox | Basenanji |
153 | Andersson | Basenanji |
166 | Basenanji | Andersson |
169 | Octagonal | Andersson |
176 | fjodorsenuba | Basenanji |
181 | Sidd | Basenanji |
Om Octagonal nu var så himla röd, varför inte följa upp på det!?Godmorgon,
Vimes mor har bestämt sig för att avlägga sitt årliga besök i helgen så jag måste fokusera på att städa min lägenhet, kommer vara mindre aktiv.
Ingen mer än jag som röstar på Octa så flyttar min röst. Svårt att se varför ni är på Andersson och har inte brynolf speciellt högt på någon lista heller, så blir en röst på
Röst: @RasmusL
PostId | Röstar | Röstar på |
3 | Anthrox | RasmusL |
4 | Waterhouse | Octagonal |
6 | Octagonal | Waterhouse |
7 | RasmusL | Anthrox |
21 | Basenanji | RasmusL |
46 | Andersson | Brynolf |
47 | RasmusL | Andersson |
54 | Sidd | Andersson |
55 | Brynolf | Andersson |
58 | Octagonal | Brynolf |
62 | fjodorsenuba | Sidd |
99 | Waterhouse | RasmusL |
104 | Andersson | RasmusL |
114 | Octagonal | Andersson |
125 | Waterhouse | Andersson |
128 | Basenanji | Anthrox |
136 | RasmusL | Anthrox |
138 | Octagonal | Anthrox |
147 | Anthrox | Basenanji |
153 | Andersson | Basenanji |
166 | Basenanji | Andersson |
169 | Octagonal | Andersson |
176 | fjodorsenuba | Basenanji |
181 | Sidd | Basenanji |
...och sen kommer det ingen motivering och tillslut det här (efter att ha svarat på några av mina inlägg):Tack för spel Vimes och Impetigo.
Röst: @Octagonal
Återkommer med mer motivering men den jag hade som rödast efter Impe i R1 och vill ha en tidig röst.
Om Octagonal nu var så himla röd, varför inte följa upp på det!?Godmorgon,
Vimes mor har bestämt sig för att avlägga sitt årliga besök i helgen så jag måste fokusera på att städa min lägenhet, kommer vara mindre aktiv.
Ingen mer än jag som röstar på Octa så flyttar min röst. Svårt att se varför ni är på Andersson och har inte brynolf speciellt högt på någon lista heller, så blir en röst på
Röst: @RasmusL
Senast det hände var väl Xyas mot Impetigo, då valde jag den som tjatade ocy tjatqde till öronen föll av, var fel, tänker inte göra om det. Jag tror mer på Brynolf som siare, kommer inte byta.Som sagt, alla bybor där ute, ställ er frågan vem som är ensam siare och vem som har ett ulv lag i ryggen.
Det som stör mig är VARFÖR du skulle sia Octagonal. Om du är siaren så är Octagonal röd direkt eftersom han ljuger. Då behöver du ju knappast sia honom.Ok, Octa ljuger för det är jag som är siaren. Det jag har att komma med från R1 är att Vimes är grön. Tjoho. Och senaste nytt från R2 är att Octa är röd förstås.
Röst: @Octagonal
Hehe, party igår? XDMen stämmer inte tyvärr, jag är grön!
Octa outade ju sista minuten, det handlar väl mer omatt inte hinna outaDet som stör mig är VARFÖR du skulle sia Octagonal. Om du är siaren så är Octagonal röd direkt eftersom han ljuger. Då behöver du ju knappast sia honom.
Nej dina historier går helt enkelt inte ihop. Eller så delar vi pris som sämsta bybo, och det kan jag ta i så fall.
Kan någon annan förklara det för mig varför att sia Octagonal om man är siaren och Octagonal ljuger?
Så ditt argument är att det var vettigt att Brynolf siar en Octagonal när han vet att han är siaren?Octa outade ju sista minuten, det handlar väl mer omatt inte hinna outa
detjag däremot misstänker är att Anthrox bytte sitt skydd till Octa och därför dog.Men visst att Brynolf inte hinner flytta sitt siande kan jag köpa till viss del...