Precis!! Byborna är vilsna medan ulvarna cool lugna trots att vi ligger under med 4-0 och håller på att förlora. De bryr sig inte och har inte haft minsta tanke på att omvärdera sina åsikter. Vilka omvärderar åsikter och vill leta efter nån form av sanning. Jo byborna vilket är oerhört tydligt detta spel.Brynolf och Waterhouse (Grattis! ) är sjukt coola och svala! Dessutom har jag oerhört lätt att se hur de blir valda av FBI eller väljer varandra som FBI.
Jo som sagt wow. Det här är inte ett byboigt inlägg. OM Octa är god så har vi lättare för att vinna SENARE, påstår han. Men då har vi redan förlorat.Basse med mig får vi också en plan där vi nästan har färg på alla.
Vi har tre gröna och en ulv hittad.
Oddsen är bra mycket bättre att byn vinner om jag är den goda jämfört med om Brynolf är det.
Många saker som skrivits och sagts du bör ta ställning till om du är en bybo.Kommer in inatt och spelar, tänkte gå igenom röstordningen förra rundan.
Om du menar att jag inte skriver lika mycket som Octa så är det dels sån jag är och dels är det Kulturnatt imorgon så mycket att förbereda.Brynolf och Waterhouse (Grattis! ) är sjukt coola och svala!
Tja, folk får väl avgöra själva vilken matematik som stämmer bäst in på dem. Här och nu gäller ju iaf att vinna denna runda för annars dör vi.Jo det är det Brynolf. Om Basse är i en 50/50 situation är det smartare att ta det alternativet som ger bäst utfall framåt.
Men visst om Basse är 90% säker på att jag är ond är det en annan femma.
Brynolf och Waterhouse (Grattis! ) är sjukt coola och svala!
Jag tycker Fjodor och Sidd sitter ganska coolt och svalt och fikar också.Fjodor är osäker, Basse väldigt osäker och Sidd famlar fram o tillbaka.
Komigen Basse byt. Du kommer inte ångra dig
Shit vad han smörar för dig, Basse. Snart börjar han baka muffins också. Stay strong!Ditt spelande denna runda Basse är tokgrönt
Tjena, är du med, Fjodor?Nu har jag skummat igenom R1 och R2 igen med att försöka luska ut vad Octagonal och Brynolf haft för sig.
Octagonal är väldigt aktiv generellt och det är ju grönande ur ett byboperspektiv. Outningen i slutet på R2 känns helt omotiverat och konstigt. Sianderna känns aningen efterkonstruerade men om de är korrekta så har faktiskt byn löst detta om vi får med alla på tåget.
Brynolf håller också bra tempo på postningarna. Tycker hans sianden är också lite lata, ett bortkastat siande på Vimes ställer mig frågande. Att sia Vimes inför runda 3 hade varit mer logiskt. Speciellt när han inte tog så mycket plats i R1.
Röstmässigt så ser Brynolf ut att ha lagt sig utanför spåret i R1 tillsammans med RasmusL och i R2 så ligger han kvar på andersson genom hela rundan. Pratat också om portar och skuggor som gör mig förvirrad. Kan du förklara detta uttryck för mig @Brynolf ?
Octagonal har röstat ut en bybo de förra två rundorna så det bådar inte gott för byn denna runda...
Men jag tar ställning och dricker den giftiga bägaren för tillfället och ställer upp på att Octagonal är siare och röstar på Brynolf.
Röst: @Brynolf
Och kompanjonerna till Brynolf är i så fall... RasmusL och Waterhouse i det jag läst ur spelet.
RasmusL är FBI och har valt waterhouse och brynolf för att de har olika stilar, en brawler med brynolf och en face med waterhouse
Sidd är fortfarande ett jäkla wild card och ja jag har hållit dig röd men jag har inget annat val än att lita på att du är bybo just nu :O