Waterhouse
Bring Them Home Now
Octagonal! Äntligen! Vem siade du R2?
Det är väl bara att titta på dotterns alfabets-affish och flytta ett steg. Jag är old school, ingen AI här.kan du utveckla detta? Vilken caesar-chiffrare använder du etc?
Jag tycker att resonemanget är rätt solitt och Basse är på min lista. Octa pingade lite rött för mig förr rundan som sagt i och med det här:Anthrox i R1 said:Handhjärtsulv-Basse har:
Varit icke-konfrontativ mot de flesta. (Undvikit fokus)
Haft skojbråk med sin förmodade ulvpolare Octa. (Distansering)
Harvat på om ingenting, med poster som säger hur vi bör spela utan att själv göra det. (Postat innehållslöst, men "gröna" poster)
Tjatat om FBI-valen, men ändå inte svarat på INTE-valet. (Undvikit ställningstaganden)
Avvikit kraftigt i åsikt med FBI-valen. (Skydda sina riktiga ulvpolare)
Slappröstat ut Impe. (Slentrianröstat ut bybo och sen försvunnit i slutet av rundan)
Sagt att jag är grön hela spelet, men nu landar i att starta drev mot mig. (Har en tydlig diskrepans i sina åsikter)
Drevet mot mig går att tolka som att han försöker hålla ryggen om Rasmus, eftersom han visste att Rasmus skulle haka på ett drev mot mig. Så om jag röstas ut ställs både Rasmus och Basse i rödare dager när ni ser att jag är grön.
Summa summarum:
Basse är röd.
Bråket med Octa var distansering mellan två ulvar.
Rasmus är grön, men ulvarna vill framställa honom som röd.
Ingen brukar gilla vad jag skriver, så hm, det fick mig att höja på ögonbrynet två aningar.Octagonal said:Möjligt att jag är blåst men gillar det Rasmus skriver. Får känslan av en bybo som kämpar och gillar analyserna
...och här kommer busskastandet!Alltså du blir inte mer trovärdig i mina ögon Octa genom att inte berätta vem du siat R2. Känns som du och ditt ulvlag frenetiskt diskuterar vilket "siande" som gynnar er mest.
Eller så försöker du brunsmeta Waterhouse?...och här kommer busskastandet!
Blev det inget mer av det här? Det är ju en jättebra observation av Sidd. Varför tusan är Octagonal på fjodors ulvtopp efter att precis ha outat siare?Eh va nej.
Röst: @fjodorsenuba
Som Rasmus utrycker sig: tillbakakaka.
Tänker mig att du har nån konstig bakvänd teori att Octa inte är Siare men då får nog den riktige vara med här nu och vänligen visa sig tack.
Busskastandet kommer från basse och wh och jag tycker att valen är rimliga. Måste jag gissa är Basse kung-ulv.Alla vill rösta ut Octagonal, varenda en. Antingen så är det supersnyggt av Brynolf eller så är det just busskastande som pågår. Om det är det tidigare så är vi illa ute. Min magkänsla har asdåligt track record men jag tror på Brynolf.
Istället för att riskera att göra någon sur anklagar du mig och berättar återigen färgen på Vimes....Ok, Octa ljuger för det är jag som är siaren. Det jag har att komma med från R1 är att Vimes är grön. Tjoho. Och senaste nytt från R2 är att Octa är röd förstås.
Nej för tusan. Har siat dig som god.Sidd, Basse och Octagonal då alltså?