Octagonal
Swashbuckler
Grattis @Waterhouse Àven ulvar ska förstÄs firas!!
Ja eller sÄ kan det vara vettigt att hÄlla huvudet kallt och analysera istÀllet för att sÀlja in panik. Vi ligger illa till och mÄste trÀffa rÀtt denna runda.Att som bybor inte vara mer stressade nÀr vi fÄtt sÄ jÀkla mycket stryk det hÀr spelet Àr obegripligt.
Att just det faktumet knappt diskuteras Àr nÄgot som fÄr mig o tro att ulvarna styr narrativet rÀtt bra. Jag har funderat massa pÄ sÄnna frÄgor och visar det medan alla litar blint pÄ Brynolf bara för att denne Àr sÄ cool och chill. Det Àr sÀkerligen vÀldigt bekvÀmt i ulvchatten.Ja eller sÄ kan det vara vettigt att hÄlla huvudet kallt och analysera istÀllet för att sÀlja in panik. Vi ligger illa till och mÄste trÀffa rÀtt denna runda.
Men du gÄr ju i cirklar hÀr. Du anklagar mig, som inte outade, för att inte behöva oroa mig för att bli mördad. Liksom va?Som sagt det var 15 sekunder kvar pÄ rundan Brynolf försök inte. Om du hade varit siare och blivit nattmördad utan att byn visste din roll hade det varit över.
DÀrför jag gjorde som jag gjorde.
Ja grattis, karl! Ta lite smultÄrta.Grattis @Waterhouse Àven ulvar ska förstÄs firas!!
Mitt första siande var vÀrdelöst, remember?Du hade ju kunnat bli nattmördad om du var god. DÄ hade du satt byn i skiten om du Äkt utan att övriga bybor vet din roll och ditt första siande.
Du försöker ju fÄ det till att jag tog en enorm risk med att outa med 15 sekunder kvar.
Que? Precis du outade inte utan riskerade att dö istĂ€lletâŠNej, det Ă€r du som pĂ„ nĂ„t vis försöker brunkleta mig för att jag öh i teorin hade öh kunnat outa utan risk att bli mördad. Men jag outade ju inte ens, det var du som gjorde det. Om Ă€n med liten marginal.
Jag fattar inte hur du menar Octa? Om man outar siare sĂ„ bör vĂ€l risken att man blir nattmördad stiga? Har man inget vettigt att berĂ€tta Ă€n Ă€r det vĂ€l rimligt att vara tyst? Var ju du som tvingade Brynolf att outa genom din outning.Que? Precis du outade inte utan riskerade att dö istĂ€lletâŠ
âŠfast det gjorde du ju inte eftersom du Ă€r ulv
Jag tror inte byn hade blivit sĂ„ imponerade av mitt "Vimes Ă€r grön"-scoop. BĂ€ttre att fiska vidare efter rödingar.Que? Precis du outade inte utan riskerade att dö istĂ€lletâŠ
âŠfast det gjorde du ju inte eftersom du Ă€r ulv
Nej om du Àr siare pÄ riktigt sÀger jag inte att du tog nÄgon stor risk, jag vÀnder mig mot ditt snack om att Brynolf riskerade att dö för att han inte outade.Jag har varit ulv nÄgra gÄnger nu och har aldrig varit med om att nÄn sitter pÄ deadline och har alla namn redo för att byta nattmord med tvÄ sekunder kvar sÄ kom inte med sÄnt struntprat
VÀldigt tydlig Àndring mellan R1 och R2 dÀr jag i R1 jagar Basse för att sedan göra motsatsen. Resten av infon byborna behöver finns i posterna jag skriver denna runda.Blir bara massa blaj nu! Vore guld om nÄgon har tid att kolla R2 istÀllet, jag slöspelar bara pÄ mobilen nu och har inte riktigt tid att grÀva dÀr tyvÀrr.
JamendÄsÄ! Inget behov av att kolla R2, lÄt oss bara lÀsa Octas inlÀgg och bestÀmma efter det.VÀldigt tydlig Àndring mellan R1 och R2 dÀr jag i R1 jagar Basse för att sedan göra motsatsen. Resten av infon byborna behöver finns i posterna jag skriver denna runda.