Nekromanti Uppdrag Mos Varulv - runda 2

Trasapa

Swordsman
Skicka för snabbt..

Då får vi en grönad eller fälld bybo från ditt siande, vi kan bekräfta min siarförmåga och har då ett till vapen samtidigt som jag bekräftar ditt siande.

Kanske kan lukas sia någon annan då eftersom jag och vic bekräftar varandra på sätt och vis.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Det kan fungera ifall jag får överleva, i vilket fall som heslt så bör Lu-kaazh sia dig ifall jag stryker med i nästa fas.

Trasapa

Swordsman
Vicotnik said:
Det kan fungera ifall jag får överleva, i vilket fall som heslt så bör Lu-kaazh sia dig ifall jag stryker med i nästa fas.
Sant.

Men då har vi ju garderat inför nästa runda. I värsta fall så ryker vic men då får vi mig bekräftad av lukas och vi kan sia en varsin inför rundan efter.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Ska passa på och påminna om att jag med stor sannolikhet kommer missa slutet av denna runda då jag kommer vara på Forumölen och dricka öl. Jag kommer gå runt 16:30 tiden från jobbet raka vägen till puben :gremsmile: så efter 16:30 lär ni inte se mig online.

Fredagar är en väldigt dålig dag för rundor att sluta på, folk vill ha ett liv vid sidan om varulvsspelen.

!Paxen

Swashbuckler
Jag tvekar angående Brynolf eller K.K. Jag tycker att både är mer eller mindre lika "gröna" (dvs, INTE clean). Du gör i vilket fall ett bra case på varför vi bör rösta ut K.K.

Min röst: Konrad Konvalj då det just nu är det bästa att göra.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Åter i spel.

Jag ser ju vart det barkar iväg och det jag kan göra nu är att återigen försöka sätta ord på vad som hände i slutet av förra rundan.

För den intresserade så lägger jag upp slutskedet av rundan här:

05.57 Jag postar att vår bästa lösning måste vara att hänga Recca.

08.10 Vic hänger Recca och berättar att hon är ett ljug.

08.11 Jag postar mitt inlägg upp där jag byter till !Paxen (fast inte fetmarkerat) Jag röstar ju här på !Paxen för att han har varit lortig och min magkänsla säger mig att vi vinner mer på att få ut honom än Recca.

08.12 Ser jag ju att Vicotnik grusat Recca´s planer.

08.14 !Paxen litar mer på Vic än Recca (här är alltså !Paxen min kandidat fortfarande)

08.16 Lu-kaazh pekar på att det finns mycket hos Reccas siarförmåga som liknar hans egna.

08.22 Vicotnik släpper sin Biologiska test modul

08.27 Trasapa betvivlar Recca "knaka kvist förmåga" och tycker att Vic är galen om han skulle säga detta som ulv. Två siare bland äventyrarna? Knappas.

08.36 Jag har här räknat om rösterna och lägger min röst på !Paxen.

08.39 !Paxen intygar om att hans information säger att en Robot är Siare, det vill säga Vic. Om någon kan intyga att Recca är siare så är han redo att byta sin röst.

08.40 Trasapa undrar varför jag röstar !Paxen trots informationen.

08.41 Lu-kaazh går ut med informationen om att Reccas siar förmåga är väldigt lik hans egen.

08.41 Trasapa berättar att Brynolf är hos veterinären.

08.42 !Paxen yrar lite gällande ett inlägg som är riktat till mig, men nämner återigen att han grönar Vicotnik. Yrandet fortgår med Trasapa rundan ut.

08.43 Jag byter röst till Recca och avslöjar att Brynolf har varit inloggad. Tro mig och min sjuka hjärna. Byter rösten till Recca för att jag nu fått mer info.

08.45 Vic ber mig rösta på Recca allt annat är oacceptabelt.

08.47 !Paxen ville skydda Roboten Vic, därav nämnde han inte det tidigare när han ifrågasatte Reccas siar roll.

08.53 Jag postar mitt inlägg som säger att vi vinner på att hänga Recca, men är inte helt 100 och hoppas på Brynolf in i det sista.

08.57 Brynolf skriver att han inte kommer hinna läsa ikapp, men litar på Recca.

08.59 Recca postar ett sista desperat inlägg: En som inte vill hänga byn utan ge oss en chans. Tyvärr är det nog inte så mycket att göra åt saken, Brynolf. Rösterna talar sitt tydliga språk. :/

08.59 Jag citerar Brynolf och ändrar min röst till !Paxen.

Nu skall jag förklara varför jag spelade så jävla skit. Det hela är ju givet på grund av paranoia och sånt, men det är ju det varulvsspel handlar om. Man skall tolka och tyda signaler till höger och vänster.

Jag såg att bästa lösningen var att hänga Recca. Hon var 1 av de 4 mutanterna, och skulle mycket väl kunna vara den som ljugit sig in i leden. !Paxen var min kandidat 2. Således valde jag att inte tro att Trasapa och Lu-kaazh var bovarna. Trasapa på grund av att han smulat ut PSI till mig från start och Lu-kaazh för att han spelat bra och han är ju världens sämsta ulv så jag satte honom i mitt gröna-fack.

Kvar fanns Recca och !Paxen. Båda hade pingat så jag hade en känsla av att jag prickat in en bov här, men att fimpa Recca skulle ge oss lite mer än att fimpa !Paxen. Hade Recca varit grön hade garanterat !Paxen varit brun.

Från mitt "häng Recca" inlägg och framåt kikar jag lite hur de 4 mutanterna postar inlägg och vad som skrivs. Mina misstankar stärks mot !Paxen och jag är rätt fast besluten om att byta min röst till honom vilket jag gör.

Sen kommer Vic "häng Recca" inlägg, och jag ser givet en koppling. !Paxen ligger med Vicotnik och dom är båda växter. Min röst hade då inte räknats så jag postar ett inlägg med rösträkning och en ny röst på !Paxen.

Av mina 4 mutanter:

!Paxen litar på Vicotnik
Lu-kaazh går i god för Recca
Trasapa litar på Vicotnik
Recca påstår att !Paxen ljuger

2 mot 2 där och jag litar ju absolut minst på !Paxen så därmed är jag väldigt velig och litar inte riktigt till Vicotnik.

08.40 Undrar Trasapa vad fan jag håller på med. Varför röstar jag på !Paxen??

Här är jag som i mitt esse. Jag kikar på Brynolfs nystande i tråden och inväntar ett svar från honom. Brynolf har jag placerat in i min rätt gröna gruppp

08.41 Är Trasapa inne på att Brynolf är hos veterinären.

Det vet ju jag att han inte är. Jag ser ju karln inloggad.

08.43 Jag avslöjar att Brynolf har varit inloggad och byter röst till Recca. Motiveras med att jag fått mer information.

Här är jag ännu mer i mitt esse. Min hjärna går på högvarv och jag har sparkat ut Brynolf ur mitt gröna läger med huvudet före. Han är inloggad men postar inget inlägg! Han ligger kvar med sin röst på Lu-kaazh! Det måste innebära att han står på grönsakernas sida, och han vill att jag skall rösta på !Paxen precis som jag nu gör. Grönsaks Brynolf hade där kunnat lagt en röst på !Paxen och räddat Recca och fått det till oavgjort men det gjorde han inte. Strax efter det syns han inte bland de inloggade och han läser inte längre i Uppdrag Mos Varulv - runda 1.

Fan så han har lurat mig den där Brynolf känner jag då. Nu hänger vi Recca! Sen fortsätter ju givet Vicotnik och övriga att puscha mig till att byta min röst till Recca så då är jag ju på det torra med att Recca och Brynolf verkligen har lurat brallan av mig.

Sen så kommer det där nedrans inlägget från Brynolf som vänder upp och ner på det hela igen. Han litar på Recca. Fnuuuuk var min tanke. Varför gör han så här mot mig.

Alla tidigare tankar återvänder så klart och eftersom Brynolf har varit min cleana frände precis som Trasapa så ser jag återigen !Paxen/Vicotnik som mina bovar.

08.59 Ändrar jag min röst till !Paxen igen och hoppas ju givet att Brynolf kommer göra det samma eftersom han litar på Recca.

Over and out.

Jo jag vet. En jävlarns massa text, men jag tror det här är det bästa sättet för mig att förklara min oskuld. Byn kanske tjänar på att hänga mig den här rundan? Det har jag inte riktigt funderat över.

Vad klaras ut om jag hängs? Vilka sätter vi då på pottkanten?

Jag vet ju att jag är clean och tjänar byn på att jag hängs så är det ju bra.

Xyas

Swashbuckler
Vem tycker du att vi ska rösta ut Konrad? Din röst just nu ligger på mig. Är jag det bästa alternativet?

Konrad Konvalj

Myrmidon
xyas said:
Vem tycker du att vi ska rösta ut Konrad? Din röst just nu ligger på mig. Är jag det bästa alternativet?
Jag är lite tom just nu men jag kommer troligen byta röst svar ja.

Ditt namn gav mig inget och du sitter i mitt gröna fack.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Som svar på din fråga:
Konrad Konvalj said:
Så postar jag en del av min längre utläggning över hur jag resonerar:
Vicotnik said:
Så min röst får ligga kvar på Konrad Konvalj av den anledningen att byn har mest att vinna på att rösta ut dig, vi kan med din utröstning bekräfta om din information är sann eller inte. Och är den sann så friar det de 3 mutanterna och antalet IMM's kvar att misstänka då är endast 2 stycken.
För exakt hur mina tankar gå läs ett av mina senaste inlägg.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Vicotnik said:
Som svar på din fråga:
Konrad Konvalj said:
Så postar jag en del av min längre utläggning över hur jag resonerar:
Vicotnik said:
Så min röst får ligga kvar på Konrad Konvalj av den anledningen att byn har mest att vinna på att rösta ut dig, vi kan med din utröstning bekräfta om din information är sann eller inte. Och är den sann så friar det de 3 mutanterna och antalet IMM's kvar att misstänka då är endast 2 stycken.
För exakt hur mina tankar gå läs ett av mina senaste inlägg.
Tack för en hjälpande hand! Tömde mig en aning i mitt mustiga inlägg om min paranoia, men jag är nog snart på benen igen. Skall läsa ditt mustiga inlägg lite hårdare så får jag säkert ett bättre grepp om varför mina 3 mutanter är clean.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Nu ser jag ett misstag i mitt resonemang. Jag tolkade din information fel, jag tolkade den som att du viste att det var bara skulle finnas 3 mutanter i byn och jag drog en felaktig slutsats om att dessa inte skulle vara växter. Vilket är felaktigt.

Darn...

Konrad Konvalj

Myrmidon
Vicotnik said:
Nu ser jag ett misstag i mitt resonemang. Jag tolkade din information fel, jag tolkade den som att du viste att det var bara skulle finnas 3 mutanter i byn och jag drog en felaktig slutsats om att dessa inte skulle vara växter. Vilket är felaktigt.

Darn...
Absolut. Det har jag hävdat hela tiden.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Få se vad hände förra rundan, Recca går ut som siare, drevet börjar styras om mot !Paxen då han har sänt ut skumma signaler. Jag informerar att jag är Siaren och Recca ljuger. !Paxen går ut och bekräftar att Siaren ska vara en robot vilket hjälper till att fälla Recca. Jag tror inte att !Paxen och Recca skulle vara i maskopi för då tror jag att de hade varit klokar av dem att ofra !Paxen i och med att Recca hade rollen som Dråparträd. Därför anser jag inte !Paxen vara misstänkt.
Lu-kaazh har jag siat och fått som svar att han inte är någon växt.
Detta innebär att: Jag, !Paxen och Lu-kaazh kan till vis del ses som gröna.

Detta lämnar då:
Konrad Konvalj
Brynolf
Trasapa
xyas
kvar som misstänkta.

Vilket ger oss 3 mutanter: Lu-kaazh, !Paxen och trasapa. Enligt mig så är Lu-kaazh och !Paxen gröna. Detta lämnar Trasapa som ensam mutant som jag inte anser vara grön. Sen så är jag inte helt övertygad om att PSI-mutant räknas som mutant enligt konrads information. Om vi då skulle anta att Recca talade saning om sin ras, vilket jag finner högst troligt ändå så skulle vi med trasapa har 4 mutanter, om då inte trasapa räknas som mutant så sticker han ut ännu mer eftersom vi då har tagit 1 ulv bland mutanterna. Vilket lämnar oss med mutanterna Lu-kaazh och !Paxen kvar och jag anser att chansen att Vimes har glömt två ulvar bland 3 mutanter är förhållandevis liten. Oavsett om Recca ljugit eller talat sanning om sin ras så anser jag att Trasapa sticker ut bland de kvarvarande mutanterna då han är PSI-mutant, vilket inte alltid är så lätt att upptäcka och då dessa sällan vill ge sig till känna så tror jag inte konrads information inkluderade trasapa.
Trasapans förmåga är liksom lu-kaazh förmåga en förmåga som både bybor och ulvar kan ha nytta av, ur en ulvs synvinkel så kan den användas för att finna siaren.

I och med att jag tolkade Konrads information felaktigt så börjar jag bli mer och mer säker på att konrad är en reko bybo (dock ej grönad) i och med att hans information är mer lämpad till byn än för ulvarna. Kvar får vi xyas och Brynolf som IMM, där båda har agerat väl enligt mig i förra rundan. Hade Brynolf varit ulv så hade han troligtvis haft kontakt med recca och röstat på !Paxen för att köpa sig mer tid till att läsa ifatt och kanske övertyga någon om att !Paxen är mer trolig varulv än Recca. xyas var snabb att hänga på drevet mot Recca. Så jag anser att dessa två har agerat bra men ingen av dem är grönade, möjligtvis är xyas lite grönare än Brynolf, eftersom xyas tog ställning tidigt och höll på den hela vägen in i mål.

Trasapa's förmåga kommer vi troligtvis bekräfta nästa runda, men jag tror inte jag kommer vara vid livet för att sia engång till och bara för trasapa har sin förmåga som grönas han inte av det. Jag är skeptisk till att byn skulle ha två väldigt snarlika förmågor med tanke på att vi bara verkar vara tre stycken som har förmågor: Vicotnik, Lu-kaazh och Trasapa, och Lu-kaazh har jag fått som svar att han inte är en växt. Jag börjar bli mer och mer övertygad om att Trasapa spelar för andra laget.

Röst: Trasapa

Nu är det ca 2½ timme kvar tills jag går från jobbet och till puben och chansen att jag kommer byta röst efter det är väldigt liten, men fram tills dess går det att övertyga mig om att byta röst och då är det antingen till Brynolf, Konrad Konvalj eller xyas, då dessa inte är helt gröna enligt mig till skillnad från !Paxen och Lu-kaazh

Brynolf

Dum fan
Lite kommentarer till morgonens inlägg:

Vicotnik said:
Brynolf:
Ras: IMM
Namn: Ärstgen Jernslag
Utrustning: Sextant och en revolver
Bybo
Du missade min förmåga: Jag vet att äventyrarna har goa förmågor.

Trasapa said:
Nu har jag läst igenom starten på förra rundan och du far med osanning. Jag brödade Psi-mutant långt före jag ens kan hitta ett smulande från lukas, men du får gärna peka på vilket inlägg av lukas du tycker är hans smulning mot siande. Jag hittar inget i närheten av mitt.
Du smulade ras (PSI) tidigt, ja. Men det var först efter att Lukas började prata om att hans förmåga typ kunde gröna Recca som du också gjorde det.

Trasapa said:
Lukas tar upp en intressant tanke, vem skulle ni, om ni hade varit i reccas sits, valt att konvertera till växt? Troligen någon ur högen som röstade på henne, och ännu troligen siaren som fick henne utröstad. Det vore såklart den perfekta platsen att gömma ett frö i. Vic vaknar upp rundan efter och får veta att han är grönsak. Säger att han siat lukas(siandet kanske funkade före han blev grönsak) och blir såklart än mer grönad från alla håll.
Ja, jag vet inte om det egentligen är värt att låta Vic leva längre alls. Eftersom vi inte vet hur pollinering funkar, kan vi inte lita mycket på hans sianden.

Konrad said:
Här är jag som i mitt esse. Jag kikar på Brynolfs nystande i tråden och inväntar ett svar från honom. Brynolf har jag placerat in i min rätt gröna gruppp

08.41 Är Trasapa inne på att Brynolf är hos veterinären.

Det vet ju jag att han inte är. Jag ser ju karln inloggad.
Jag var hos veterinären mellan 16:45 och typ 18, och åkte sedan ut till marsvinskyrkogården. Jag var nog inloggad någon snabbis på mobilen runt 18:30, och sedan försökte jag läsa ikapp så gott det gick på vägen hem mellan 20:30 och 20:50. Eftersom det var ett högt tempo på slutet hann jag inte klart, men som det såg ut så långt jag kommit litade jag på Recca eftersom hon var äventyrare och hade bra förmåga, vilket stämde med min info. Dock hann jag inte fram till vändningen när Vic också kom ut som siare. Hade jag gjort det, hade min röst hamnat på någon av siarna (osäker på vem).

Brynolf

Dum fan
Vicotnik said:
!Paxen går ut och bekräftar att Siaren ska vara en robot vilket hjälper till att fälla Recca. Jag tror inte att !Paxen och Recca skulle vara i maskopi för då tror jag att de hade varit klokar av dem att ofra !Paxen i och med att Recca hade rollen som Dråparträd. Därför anser jag inte !Paxen vara misstänkt.
Paxen hade dessutom nämnt att hans info inte stämde med att Recca var siare. Så ja, jag tror nog Paxen är good guy.

vic said:
Om vi då skulle anta att Recca talade saning om sin ras, vilket jag finner högst troligt ändå
Yep, som jag sagt förut så var hennes ras formulerad exakt som övriga mutanters. Jag tror att hon hade en färdig roll med namn, ras och allt som alias.

vic said:
Trasapa sticker ut bland de kvarvarande mutanterna då han är PSI-mutant, vilket inte alltid är så lätt att upptäcka och då dessa sällan vill ge sig till känna så tror jag inte konrads information inkluderade trasapa.
Ah, där har du ju faktiskt en bra poäng.

vic said:
xyas var snabb att hänga på drevet mot Recca. Så jag anser att dessa två har agerat bra men ingen av dem är grönade, möjligtvis är xyas lite grönare än Brynolf, eftersom xyas tog ställning tidigt och höll på den hela vägen in i mål.
Mjo, xyas röstade tidigt på Recca och höll fast vid det. Så ja, det talar ju till hans fördel.

Konrad Konvalj

Myrmidon
xyas said:
Nu har jag samlat mina tankar.

xyas: Har spelat säkert, byboigt, och inte stuckit ut det minsta och stoppas i mitt gröna fack.
Trasapa: Har signalerat om sin roll till mig från sitt första inlägg och stoppas därav i mitt gröna fack.
Vicotnik: Har spelat bra rakt igenom, men jag har haft lite misstankar mot Rune och andra småsaker som gjort mig osäker. Han grönas dock från höger och vänster så att sätta han i grönsakslådan gör mig ju till en idiot.
Lu-kaazh: Har pingat från och till men grönas ju av Vicotnik. Sen så grönade han Recca för att hennes förmåga liknade hans. Jag vill ju tro att en ulv absolut inte skulle göra så och stoppar därför honom i mitt gröna fack.
!Paxen: har pingat lite varstans och jag har haft en uppfattning om att han följer Vicotnik. Tänker mest på den där listan som gjordes över raser i omgång 1. Han grönar Vicotnik och smular fram att Reccas siarförmåga är skit. Det hela stärker ju hans position som en Recca motståndare och han måste ju stoppas i det gröna facken därav.
Brynolf: Har spelar bra omgången igenom och inte pingat så jag måste sätta honom i det gröna facket också.

Alltså ser sitter alla i mitt gröna fack och det funkar ju inte. Nått är fel.

Om det finns en ulv bland mutanterna så är det inte Trasapa. Han PSI smulade mig i sitt första inlägg så jag behåller honom i mitt gröna fack tillsvidare.

Lu-kaazh: Kan ha någon form av skydd mot siande tack vare en mutation. Därav sias han som grön (precis lika som Brynolf i det förra liret). Hans försök till att gröna Recca blir ju oskyldigt i och med att han vet att han grönas vid en kontroll.

!Paxen: Kan ha info om att det finns en siar robot i spel även som ulv. Någon av honom eller Recca skulle ju hängas vilket som så de beslutade att hänga Recca för att gröna !Paxen så mycket som möjligt.

!Paxen var länge inne på att hänga Lu-kaazh men valde Recca mot slutet. Var du inne på Lu-kaazh tack vare hans förmågesnack? Du visste ju även här att roboten var fri så jag förstår varför det stod mellan Lu-kaazh och Recca. När du väl hade 3 siar roller, men visste att roboten var grön enligt din information borde du ha pekat ut detta innan Vicotnik kommer med sitt avgörande "Häng Recca" inlägg.
Varför gick han inte ut med sin "jag vet att Vicotnik är grön och är vår siar-robot" tidigare. (Detta finns det säkert svar på, och jag tror det var för att skydda Vicotnik.)

Om det finns en växt från grönsakslådan bland IMM:arna så är det ju inte jag.

xyas: har varit för grön, alltså clean rakt igenom. Finns inte ett skit på honom. Han är så byboig att det är rysligt bra så det gör ju honom grön. Rösten på Recca kommer väldigt tidigt och det ända jag kan tänka mig här är att Recca och xyas kommer överens om det för att det lutar åt !Paxen. Rösten på Recca sätter ett tydligt statement på att xyas inte är i samma lag och Recca hoppas kunna slingra sig undan fler röster efter det att xyas har lämnat spelet för dagen.

Brynolf: Också väldigt grön rakt igenom. Därav har jag ju satt honom i gröna facket rätt tidigt, och så får man ju inte göra. Det är ju fullt förståligt att man inte hinner läsa ikapp så väldans mycket text som skrevs mot slutet, men i mitt varulvsspel så väljer ju jag att inte tro på att man är borta fast man är borta. Allt som skrivs ingår i mitt varulvsspel så det kan vara ett trick. Att flytta sin röst från Lu-kaazh 3 minuter innan stängning till !Paxen hade fått det hela oavgjort och spelet kanske hade sätt annorlunda ut. Dock så hade Brynolf stuckit ut mer än mig om han nu gjort det. Säkraste sättet att vara kvar i spel var ju att inte göra någonting alls för att i runda 2 få bättre täckning bakåt.

Nu tror jag att jag har gått igenom allt.

!Paxen, Lu-kaazh, xyas, eller Brynolf.
Magkänslan säger att det bör vara en bybo så bort med Lu-kaazh. Sen har !Paxen grönat Vicotnik på många sätt och så jag måste ju behålla honom som grön.

En bybo med villa och forntida samlarföremål eller en vannabe äventyrar bybo med sextant och revolver.

Röst: Brynolf

Med reservation för ändringar så klart. Brynolf har ju sin vetskap om att det finns bra förmågor i spel.

xyas har väl ingenting?

Till och med jag som är helt vanilj vet ju att det finns 3 mutanter i byn. Alla har någon form av förmåga utan xyas som är någon form av adelsman från Mos Mosel. Fnuk. Jag är inte klar än känner jag.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Brynolf said:
vic said:
Om vi då skulle anta att Recca talade saning om sin ras, vilket jag finner högst troligt ändå
Yep, som jag sagt förut så var hennes ras formulerad exakt som övriga mutanters. Jag tror att hon hade en färdig roll med namn, ras och allt som alias.

vic said:
Trasapa sticker ut bland de kvarvarande mutanterna då han är PSI-mutant, vilket inte alltid är så lätt att upptäcka och då dessa sällan vill ge sig till känna så tror jag inte konrads information inkluderade trasapa.
Ah, där har du ju faktiskt en bra poäng.
Det här tycker jag är skitsnack från er båda.

Det finns 3 mutanter i Mos Mosel.

Spelet är byggt på det och det ger oss bybor chansen att fånga en ulv som utger sig för att vara mutant.

Recca var Dråparträdet it self och jag tror inte på att hon fått en roll tilldelad till sig. Jag tror inte det stod mutant på hennes ras. Det bör ha stått: Dråparträd på hennes ras och inget annat.

PSI är en mutant och vad vore spelet utan en PSI? Muterat djur och Muterad människa är ju inte lika mycket mutant som PSI, däremot FMM & FMD.

Om Recca nu fick allt sitt på brädet och inte alls är är Dråparträdet som ras då kan jag tänka mig att leta en ulv bland Lu-kaazh och !Paxen som jag skrev i mitt föregående meddelande.

Lukas

Mannen i Gult
ännu en dag då jag inte har tillgång till internet is skolan.
men efter att ha läst ikapp, så kan jag säga, Visst jag kan sia Trasapa ikväll.
och jag vill nog lägga min röst på Konrad Konvalj.
jag tycker han har spelat bra den här rundan, men jag kan inte komma över hans byte av röst i slutet av förra rundan.

Röst:Konrad Konvalj

Lukas

Mannen i Gult
som sagt jag kommer missa slutet av rundan på grund av öl drickande på BA

Brynolf

Dum fan
Konrad Konvalj said:
Recca var Dråparträdet it self och jag tror inte på att hon fått en roll tilldelad till sig. Jag tror inte det stod mutant på hennes ras. Det bör ha stått: Dråparträd på hennes ras och inget annat.
Men hon var först av alla med att outa sin ras om jag inte missminner mig helt. Och som du säger:
FMM & FMD.
I mutant finns egentligen inte något som heter "muterat djur", de heter antingen FMD eller PMD (eller vad det nu är). Att Recca visar sig ha samma formulering på sin ras som alla andra mutanter indikerar starkt att hon hade ett alias. Hon bör inte ha kunnat chansa rätt där.