Fy fan
<I>Men Dnalor, Du som själv sysslor ordlekar ( Roland=Dnalor), säger inte min rubrik Iron Y, vad Arvidos sysslade med...</I>
Usch och fy! Det föll mig inte ens in! Fast i sanningens namn borde jag väl säga att jag aldrig ens tänkt på det där med Roland och Dnalor. Namnet tog jag från signaturen till en insändare som stod i expressen i samband med en melodifestival för ett par år sedan. Sedan var *han* hade fått den ifrån grubblade jag mig inte sömnlös över, jag utgick från att det var något utländskt namn. /images/icons/blush.gif
Angående ironin: jag tyckte nog att det var lite *väl* övertydligt. Så övertydligt att det drunknade i de uppenbara förolämpningarna. Hmmm, jag har väl allt för raffinerad humor. /images/icons/wink.gif men, om ni nu säger att det är på det viset, så får jag väl böja på nacken för övermakten.
<I>Jag utgick från att du skulle förstå för enligt min tycke står du för de mer begåvade inläggen här.</I>
Jasså, det tycker du? *sträcker kråmande på sig*. Tja, det får jag väl ta som en kopmplimang, antar jag. Men man kan ju inte vara begåvad på allting. du skulle se hur jag kastar tillexempel, och nu det här med ordlekar.
Håhå jaja!
/Dnalor, din finne på hornhinnan