Jag tror att det finns de som inte är ärliga om huruvida de är infekterade och som har som mål att frysa ned rymdparasiter.
iom Rasmus drömmar framträder ett tydligt mönster att de som var i mässen verkar ha blivit utsatta för något som gett dem drömmar.
Jag tycker absolut vi ska operera Genesis men som Andersson et al är inne på är nog Empi med eldkastare inte det bästa vaöet av operatör. Jag tycker att det bästa förslaget är Rasmus ellwr nån annan som drömmer konstigt. Någon bör sedan iaktta labbet från korridoren. Förslagsvis
@Stövelkatten
Vi bör använda scannern också och då är det fortfarande
@Martin3 som är rimligaste kandidaten, Recca eller Konrad kan vara med där och nån bör iaktta från korridoren.
Vi måste förstås jobba på i maskinrummet.
Vi har inget i Mother att göra längre iom att maskinrummet nu är skyddat och det ser jag som det bästa alternativet tills något drastiskt förändrar förutsättningarna. Jag kommer se det som ytterst rödande om nån går till Mother.
Även rödande att gå till mässen iom att den förmågan är potentiellt bra för ulvar men i princip värdelös för bybor.
Vi vill inte ha folk aom står ensamma! De kan ju då plantera ut skit i ventilationen. Även bra med få rum att välja mellan iom att vi med ganska häg sannolikhet kommer ha ögon från korridorerna på samtliga rum ”i spel” (alltså maskinrum, lab, sjukstuga, korridor).
d ett är Rödande att
@Recca inte verkar ha drömt. Stämmer det, Recca, att du inte deömt nåt konstigt?