Blev det bestämt vem som leker doktor med Genesis i labbet? Jag tycker inte det ska vara någon som har blivit ansiktskramad under natten. Tänker att det finns en stor risk att hen i så fall blir bröstkorgssprängd och att det inte blir nån operation.
Jag tror Sidd har ställt upp på att leka doktor. Jag tycker inte att någon av de som har mardrömmar skall operera, som Genesis också sagt så finns ju risken att de då kläcker en mördarmaskin som sabbar läget i labbet och mördar den nyopererade Genesis.
Jag håller fast vid att Martin3 är värdig en scan, han har outat dröm tidigt nog för att det skall vara mindre troligt med en efterapning, och då får vi koll på om drömmarna betyder något.
Förra spelet lämnade Basse facehuggers i rum när han var solokvist, har för mig att typ Katten såg honom från korridoren nån gång. Det känns fluffmässigt lite otroligt att någon lyckas smitta flera personer i samma rum, samtidigt så är det ju ett ganska tydligt avvikande fynd att Recca inte drömmer om obehagliga saker när resten av de aktiva i samma rum gör det. Det bästa nu hade varit om KK kommit in från kylan och spillt sina bönor kring matsalsbordet för att fylla ut sista pusselbiten där.
Var bör jag gå med eldkastaren? Skall RasmusL (om R kommer in i spel) gå till samma rum och så låser nån ventilationen dit - typ förrådet eller bryggan?