Re: Been there don that
På vägen från en kurs i Järnframställning så skulle jag få lift till 08 stad som jag tänkte besöka innan jag skulle åter igen återvända till Luleå.. ( kursen var i närheten av Sundsvall fast i inlandet ute i skogen närmast låg en liten by )
Så vi gick emot bilen som tror han hette Kurt hade parkerat några mil ( 2,2 tror jag det var ) från från lägret det var varm sommar jag hade en tung packning av kläder utrusning en bit Flinta som väger EXAKT 1kg ( hade hittat den använder den som dörrstop)
Efter en lång promenad svettiga utan vatten att dricka var vi frame och därifrån körde bilen söderut och efter okänt antal timmar stannade vi för att äta en sen middag på en vägkrog ( runt 15:00 var tiden )
Jag som då var modiga 18 år beslöt att köpa mig en stor stark Öl som jag drack tillsammans med maten jag åt de andra varnade mig sa sådana löjliga saker som..
Du är hungrig John
Du är utrörstad John
Du borde inte dricka så mycket Öl på tom mage..
Ni som har erfarenhet av att vara 18 år kan lugnt förstå att jag inte lyssnade alls....
VI han knappt in i bilen fören jag somnade av fyllan som DEN lilla ölen hade gett mig..
och jag vaknade inte fören vi var nära 80 stad.
På tommage har vi människor väldigt lite motstånds kraft emot att bli packade och fulla som svin..
På mät mage har jag utan problem klarat att av att dricka flera liter Öl i kombination av goa koppar av Tequila och sen dansat och hjulat utan problem..
SÅ att hon somnar i exemplet är inte SÅ unikt...
Hatten delar med sig av sina erfarenheter.....
1 Tips: Drick om du är hungrig och uttrokad kropp..
2 Tips: Om du ska flyga sistaminuten festa inte dagen före att flyga med baksmälla ÄR inte skoj..
3 Tips: OM det står att din medicin inte bör blandas med sprit lyssna på rådet de skämtar inte...
4 Tips: Om du är på en bar och festar och fotbols hulliganer börjar skrika "Hammarby hammarby" eller likande nämn inte andra fotbost team i liknande toner...
5 Tips: Om du tar en genväg över en kyrkogår se då upp för nygrävda gravar..
<A HREF="
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>