Inte så uppgiven. Kom med nått! Vad tror du om !Paxen, t.ex.? Det är faktiskt tio minuter kvar.Recca said:Men rösta ut mig då. Jag hoppas fan ulvarna vinner för de har lurat brallorna av oss.
Läs hela inlägget igen, när du kan slappna av (efter rundans slut...)xyas said:NEJ!Sapient said:och om det möjligtvis är så att xyas + vicotnik passar ihop, trots olikheter
Ge er nu, min förmåga har ingenting att göra med den förmåga som Vic har outat.
Inte fören recca har förklarat sin koppling till spider och således ger mig en anledning att inte rösta på honom.Brynolf said:Just nu är det lika mellan Recca och Andersson... Någon som behagar tippa balansen?
Den som tippar nu, och det är 11 spelare som kan göra det, ryker nästa runda om hen tippar fel =)Brynolf said:Just nu är det lika mellan Recca och Andersson... Någon som behagar tippa balansen?
Spider säger 2 mpol, 2 merc. Jag outar mpol och vic mpol. Om Spider är bybo så betyder det att den enda andra möjliga kandidaten skulle vara Andersson till MPOL (eller korpen då, men han har ju varit inne och outat MUT o lagt en röst på mig - tveksamt iofs hur mycket han är med i spelet, dock), vilket är en rejäl risk jag begår. Men okay. Det grönar inte "garanterat" mig, men det är ju inget jag hävdat heller.xyas said:Kopplingen Spider - Recca = bybor fortfarande tack. Du har refererat till den flera gånger nu. Vi har mer än tio minuter på oss så du hinner förklara för den är ju ganska uppenbar för dig i varje fall.Recca said:Kom igen nu! Alla som behåller rösten på mig är fan ulvar med tanke på att min förmåga kommer verifiera mig i nästa runda.
Oh, det var ju uppmuntrandeMöller said:Den som tippar nu, och det är 11 spelare som kan göra det, ryker nästa runda om hen tippar fel =)Brynolf said:Just nu är det lika mellan Recca och Andersson... Någon som behagar tippa balansen?
Flytta den till !Paxen. !Paxen är höggradigt misstänkt. Spider också, men försent (förmodligen) att flytta tillräckligt emd röster.Vimes said:Recca har 3, Andersson 3 och Paxen 3.
Jag hade helst flyttat min röst, om den ska flyttas, till Spider.
Ja, verkligen ...Vimes said:Oh, det var ju uppmuntrandeMöller said:Den som tippar nu, och det är 11 spelare som kan göra det, ryker nästa runda om hen tippar fel =)Brynolf said:Just nu är det lika mellan Recca och Andersson... Någon som behagar tippa balansen?
Äh, det där hade vem som helst kunnat komma på efter att Vimes framlagt sin teori. Det grönar inte honom.Recca said:Spider säger 2 mpol, 2 merc.
Lägg din röst på !Paxen då! Nu, sen finns inte...Recca said:Kolla in KK. Han har seglat förbi, lägger rösten på mig med ett fullständigt fabricerat (eller paranoit) inlägg där han parar ihop mig med !Paxen. Om ni läser igenom det han skriver är det ju enbart indicier som är jättedumma. Jag håller !Paxen för mina mest misstänkta men KK passar på att förklara hur jag har spelat i samarbete med !Paxen. Om ni röstar ut nån annan än mig ska jag visa vilket fyllesnack KK sysslar med.
Min röst stannar på Spider. Det är mycket distraktioner nu i slutet, och de ska inte få bestämma åt mig (tackar till sapient som väckte mig med sin kommentar om nerver ).Vimes said:Vilka är med på att rösta ut Spider istället? Recca?
Jag kan va på. Han har för mycket skit under naglarna sett över hela rundan.Vimes said:Vilka är med på att rösta ut Spider istället? Recca?
Jag, kanske.Vimes said:Vilka är med på att rösta ut Spider istället? Recca?
Röst: Spider JerusalemVimes said:Röst: Spider Jerusalem
!Paxen vill vi alla ha ut, så rösta honom.Konrad Konvalj said:Kan tänka mig !Paxen också. Men det är ju uppenbart.
Röst: Spider JerusalemMöller said:Röst: Spider JerusalemVimes said:Röst: Spider Jerusalem