Lulz, vadå "troligtvis"? Delar du förmåga med Vico eller inte?Recca said:Ni gör världens misstag om ni röstar ut mig då det inte grönar någon annan än troligtvis Vicotnik och ni tappar troligtvis även Vics förmåga i samma veva.
Snälla Recca besvara det här pronto. Jag håller dig för grönish denna rundan och om det finns ett samband mellan Spider och dig hör inte min röst hemma på honom.xyas said:Huh? Hur blir Spider = bybo = Recca = bybo? Jag ser det inte.Recca said:eftersom Spider i princip grönar mig om han skulle vara bybo.
Det här var ju också mysko. Vad rörigt det blev nu i de sista minuterna.Vimes said:Lulz, vadå "troligtvis"? Delar du förmåga med Vico eller inte?Recca said:Ni gör världens misstag om ni röstar ut mig då det inte grönar någon annan än troligtvis Vicotnik och ni tappar troligtvis även Vics förmåga i samma veva.
För att jag ville se om xyas skulle visa sig vara en ulv genom att försöka pussla ihop sig själv med Vicotnik.Brynolf said:Självklart, men varför försökte du pussla ihop Xyas med Vic? I samma inlägg alltså.Recca said:Jag frågade om MIN förmåga.
Jag vet inte om jag hinner svara på allt ni ger mig. Men om vi röstar ut Andersson nu så kan Vicotnik verifiera att jag säger rätt klass!xyas said:Snälla Recca besvara det här pronto. Jag håller dig för grönish denna rundan och om det finns ett samband mellan Spider och dig hör inte min röst hemma på honom.xyas said:Huh? Hur blir Spider = bybo = Recca = bybo? Jag ser det inte.Recca said:eftersom Spider i princip grönar mig om han skulle vara bybo.
Jag fattar fortfarande inte kopplingen till Spider.Recca said:Grejen är att min info säger ingenting om antal och jag stod LÄNGE i valet och kvalet om att gå ut med min info i syfte att stödja spider eller i syfte att lura nån ulv att anta MPOL. Mitt beslut kom när rösterna hamnade på mig.
Jag vet inte om jag hinner svara på allt ni ger mig. Men om vi röstar ut Andersson nu så kan Vicotnik verifiera att jag säger rätt klass! [/quote] Rösta ut !Paxen med mig istället!Recca said:Snälla Recca besvara det här pronto. Jag håller dig för grönish denna rundan och om det finns ett samband mellan Spider och dig hör inte min röst hemma på honom.
Fast, ni kommer ju döda Vico, så då blir det inget med det.Recca said:Jag vet inte om jag hinner svara på allt ni ger mig. Men om vi röstar ut Andersson nu så kan Vicotnik verifiera att jag säger rätt klass!
Ok, låter bra. Sedan jag noterade det där att du fått förmåge-info från Mukwa har jag varit rätt säker på att du hörde ihop med Vic. Skulle ba kolla det. Du kan så klart vara ulv för det. Men...Recca said:För att jag ville se om xyas skulle visa sig vara en ulv genom att försöka pussla ihop sig själv med Vicotnik.
Och med den tror jag att vi står på lika. Jag har PMat Mukwa, men han är kanske inte här än.Brynolf said:Ok, låter bra. Sedan jag noterade det där att du fått förmåge-info från Mukwa har jag varit rätt säker på att du hörde ihop med Vic. Skulle ba kolla det. Du kan så klart vara ulv för det. Men...Recca said:För att jag ville se om xyas skulle visa sig vara en ulv genom att försöka pussla ihop sig själv med Vicotnik.
Röst: Andersson
Kopplingen Spider - Recca = bybor fortfarande tack. Du har refererat till den flera gånger nu. Vi har mer än tio minuter på oss så du hinner förklara för den är ju ganska uppenbar för dig i varje fall.Recca said:Kom igen nu! Alla som behåller rösten på mig är fan ulvar med tanke på att min förmåga kommer verifiera mig i nästa runda.