Nu skall vi se här.
!Paxen röstar på Recca i sitt första inlägg.
*Sen är det lite metasnack dem emellan och !Paxen blir osynlig.
!Paxen tillbaka, behåller rösten på Recca. Hon har ju inte outat.
Pax said:
Recca försöker komma upp med någon "hur är detta planerat, vad möter vi egentligen?" så jag kan stanna kvar och lägga press på henne, bara för att hon ska fortsätta med det. Men någon gång vill jag att hon ska ge ut något om sig själv.
Recca --> Vill se mer diskussioner innan hon outar.
Meta/fluff snack igen mellan Recca och !Paxen
!Paxen och Recca har olika synpunkter gällande motiveringar när man lägger en röst.
Recca outar, röstar på xyas och !Paxen är borta.
Pax said:
Då är man tillbaka igen. Har läst igenom vad ni har skrivit under tiden. Min röst på Recca känns outnyttjad. Liksom, hon har avslöjat något, och även om jag tycker att det är en liten fjunig motivering till att hon outade det så får det vara så atm.
Spider, jag funderar lite på din outning. Jag ska vara nöjd sofar och flyttar rösten till nästa inaktiva: Min röst: Andersson då han dels är inaktiv och dels så börjar hans namn på A.
Efter det har vi Spider incidenten. Recca är på Spider rätt hårt som de flesta andra.
Då dyker !Paxen in i matchen igen "Spider, ge ett svar snabbt. And nothing half-assed!"
!Paxen fortsätter med att rösta på inaktiva. Numera Korpen. Har ett litet horn i sidan gällande Spiders outning. "Som det är just nu är det endast indicier som ligger på Spider." och bland annat: "Det sagt, jag kan ju byta röst till någon annan även om Korpen inte har sagt något, men det får vi se hur det blir." (Rösten ligger kvar än)
Recca said:
Detta tycker jag är under all kritik. !Paxen, det här är mer arrogant än random. En ulv skulle försöka skådespela random, och gå över gränsen...
Gällande rösten på Korpen.
Lite senare:
Recca said:
!Paxen har jag inte kunnat placera i nåt fack alls
Pax said:
Det enda man kan säga helt säkert angående Spiders outning? Att han inte copy-pastear. Han kan vara ulv som måste hitta på något, eller så skriver han ifrån minnet.
Inte sagt att Spider är en av dom mest misstänkta, men det säger ingenting just nu. Det är endast runda 1 liksom.
Recca --> Lite mot Möller och lite mot Spider
Recca säger till xyas: "Detta igen, är det nån form av hemligt arbetslag inne i gruppen replikantjägare eller?
Jag skulle råda den andra personen att inte gå ut med att den är din kompis, så att inte ulvarna får två mål i ett svep."
Recca --> Lite mer Spider och lite ulvatid som förbyts till ulvspeltid innan hon halshuggs.
Recca--> Röstar Sapient och fäller in:
"!Sen så är jag väl lagom hemma innan drevet ändrar riktning mot den som är kvar, dvs !Paxen (och Korpen som antagligen är inloggad som gäst och är en av varulvarna, eller vad ska man tro egentligen?).
Sen så lyfte ju !Paxen det där med Andersson... Jag antar att han blir diskad i slutet av rundan?"
Recca--> Ännu en match mot K.K som slutar med: "Jag skyller på att den första rösten i rundan alltid baseras lite halv-löst"
Recca--> Spider är en ulv inklämd i ett hörn
Recca--> Har lite gnabb med Sapient
!Paxen återvänder:
Pax said:
Har 4 röster på mig, och jag tycker det är tillräckligt för att jag ska outa något.
Jag väljer att outa min klass för att det är det jag känner att ulvarna tjänar minst på att veta om.
Klass: ROB
Efter det svamlar !Paxen mest och har lite problem med att förstå vad jag är ute efter.
Recca är åter i spel och gillar inte så mycket i min analys, men är nyfiken över relationen Brynolf--!Paxen
Passar på att rösta på Brynolf.
Recca: "Hur mycket du än försöker skifta fokus mot Möller (eller "bidra", hur man nu vill uttrycka sig), tycker jag mest att du ger ett tjurigt, irritabelt och defensivt intryck. Samtidigt är dina tidiga outningar fortfarande färska i minnet. Jag vill höra mer om din roll för du sitter just nu som NOM/KRIM i min grupp där de flesta är övertygade om att det finns en ulv."
!Paxen är förvirrad och fattar ingenting.
Recca till xyas: "Jag tycker inte heller att du pingar överdrivet som ulv någonstans. Du kanske ligger lite under ditt A-game bara. Men hur ser Vimes outning av "relationsroll" ut då? Vore intressant att se närmare på det då han gick ut sist med detta. Du har ju honom i skottgluggen redan så du kanske kan informera oss andra om det?
Så du hyser inga misstankar mot Brynolf då? Eller tror du att det finns två ulvar bland de som upgett NOM?"
Recca velar lite: "/Recca som velar mellan att byta röst till Vimes och att behålla den på Brynolf."
Recca kör lite balestik snack med Vicotnik.
Recca försvinner efter att hon gått in i väggen.
Pumpar ett inlägg idag: "Försvinner efter att hon gått in i väggen.
Grejen är att rundan går av stapeln ikväll så jag måste ju sätta en definitiv röst redan nu... Och då blir det Brynolf för jag misstänker han mest i nuläget."
Recca röstar Brynolf.