Kort mina intryck från de här 30 minutrarna jag suttit och läst ifatt (72 inlägg från klockan 2 i går natt till 11 på morgonen dagen därpå). >.<
Möller said:
Vicotnik said:
Okej, så om du skulle gå ut med klass/yrke så skulle du också slumpa eller?
Nej.
Jag tycker det är dags att göra lite mer väsen av sig, Möller.
!Paxen said:
Spider, jag funderar lite på din outning. Jag ska vara nöjd sofar och flyttar rösten till nästa inaktiva: Min röst: Andersson då han dels är inaktiv och dels så börjar hans namn på A.
Detta tycker jag är under all kritik. !Paxen, det här är mer arrogant än random. En ulv skulle försöka skådespela random, och gå över gränsen...
Vimes said:
Vi har använding för outningarna, men då ska de vara betydelsebärande. Skulle det visa sig, när vi har hela Reccas roll, att bedömningen att klass är minst farligt att outa är grundlös så har vi något att grilla henne för. Vi kan inte grilla KK och Brynolf för deras spekulerande kring huvudinläggets information på samma sätt.
Tack för att du visar mig hur man ska tänka. Med tips som detta så blir jag verkligen smartare i spelet.
Brynolf said:
Att motivera sin outning är gott och väl, men att sitta och invänta fler röster för att kunna avläsa något ur röstmönster och röstmotiveringar så här långt tror jag inte är givande.
Noterar att Brynolf sätter käppar i hjulen för alla bybornas verktyg.
Angående Outningar so far:
Brynolf: Yrke KRIM, Klass NOM
Recca: Klass NOM
Vicotnik: Klass NOM
Spider Jerusalem: Yrke SVOT
Konrad Konvalj: Yrke BRAT
Enligt min gut är Spider Jerusalem en av mina mest misstänkta just nu. Jag gillar verkligen inte någon av hans motiveringar. Här är en som ni kanske missat?
!Paxen har jag inte kunnat placera i nåt fack alls. Möller är numer den mer anonyma av paret Xyas/Möller som jag parade ihop iom att de började dreva mot varandra i exakt exakt samma ögonblick.
K.K är fortfarande med tårna inne i facket GUILT tillsammans med Brynolf som har klampat ner i GUILT-slammet ordentligt.
De jag inte hyser större misstankar mot just nu är Vimes och Vicotnik. Vimes spelar som han alltid gör och är så jävla stabil att jag blir lite rörd. Vicotnik spelar som vanligt också men jag skulle vilja se lite mer analys från hans sida; och lite mer statistik, för det brukar han alltid hjälpa till med.
Just nu ligger min röst på Xyas har jag för mig. Jag förstärker det med
Röst: Xyas
Min ursprungliga anledning var att jag inte kände igen Xyas spelstil. Nu har han ju börjat spela som han brukar men det finns nu ett existerande drev där och med tanke på hur viktig Xyas som bybo brukar vara på att sniffa fram ulvarna, så behöver vi information från honom för att i längden kunna gröna honom.