Nekromanti Vad fick ni??

kalcidis

Hero
They don't make christmas like they used to...

Jag fick en trisslott som jag inte vann något på, 200 kr, tre par mjuka kalsonger som smeker mina såsiga kulor och ett par bra hörlurar till min lilla musikapparat. Misstänker att päronen kommer pröjsa min biljett hem också.

Ännu viktigare så köpte jag mig själv lite grymma 12" med electro, tidig dancehall, flottig afrikansk funk och andra smarrigheter.

Min bästa julklapp blev nog ... kalsongerna. För jag är sexig i dem.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Rudis!

Okejrå, jag erkänner väl att det låg en skopa ironi i det jag skrev. Jag skulle inte kasta skållhet glögg på morsan. Och jag vet att musik inte är gratis. Se där vad avsaknad av smileys kan ställa till med.

Och ja, Jannes krönika är rätt ok.

Själv är jag den värsta hycklaren man kan tänka sig. Jag anser att piratkopiering är stöld, och jag hatar tjuvar (jag är en rättskaffens man som inte vill skylta offentligt i tjuvnadssammanhang). Ändå laddar jag ned musik då och då, fast nu var det länge sedan.

Och nej, jag hyser ingen vidare respekt för mig själv :gremtongue:

- Vulf

magoo

Hero
Re: Rudis!

Själv är jag den värsta hycklaren man kan tänka sig. Jag anser att piratkopiering är stöld, och jag hatar tjuvar (jag är en rättskaffens man som inte vill skylta offentligt i tjuvnadssammanhang). Ändå laddar jag ned musik då och då, fast nu var det länge sedan.
Jag med :gremblush: men bara i tävlingssammanhang. Jag gillar nämligen att göra musiktävlingar på fester och då brukar jag ladda ner melodisnuttar.

Vad bra att du tog mitt inlägg bra, jag är ju lite rädd för att stångas med forumets hårding :gremlaugh:, eller är du bara ett rykte? Ett får i ulvakläder? :gremlaugh:

/Magoo, tassar på gränsen

DODswe4

Hero
jag fick massor roligt, ett nytt ljudkort med dolby sourund högtalare, samt ett nytt bildskärms kort (detta till datorn då)

SSX on tour är den stora besvikelsen, inte så bra som ajg hade trott

bästa julklappen solklart Lego bilen från min store bror :gremlaugh:

Dewil

Skrivbordsgeneral
USB-kaffevärmare, som har usb-uttag till min MP3.
Enligt Ny Tekniks test är USB-drivna värmeplattor värdelösa och klarar knappt att hålla en dryck fingervarm. (USB-porten medger ett uttag av 2,5 W effekt.) :gremgrin:

I gengäld verkar din ljummeplatta vara en prisvärd USB-grendosa.

Dewil

Saxifrage

Hero
Jag tycker att det där testet var lite blöjigt. Det är ju en pryl för varmhållning, inte för uppvärmning. Så länge den är varmare än skrivbordet fyller den alltså sitt syfte, eftersom drycken svalnar långsammare än den hade gjort utan värmeplattan.

Det intressanta testresultatet hade alltså varit att se svalningskurvor för kaffekopp med värmeplatta, och kopp utan platta. Sen kan man ju förstås sluta sig till att effekten är rätt klen om sluttemperaturen blir 30 deg C.