Jag kollar just nu på Superman & Lois, som är mycket bättre än den har rätt att vara.Tja, om du gillar superhjältar så finns allting DC-relaterat där. Peacemaker är värd att se.
Jag kollar just nu på Superman & Lois, som är mycket bättre än den har rätt att vara.Tja, om du gillar superhjältar så finns allting DC-relaterat där. Peacemaker är värd att se.
Bra tips! Såg ganska nyligen klart den. Första säsongen (men till viss del även andra och tredje) håller nivå med The Wire och andra topp-serier. Ballar tyvärr helt ur i sista säsongen.Gomorrah bra italiensk maffiaserie
TV-serierna är av nån anledning splittade mellan Netflix och HBO. Arrow, Flash, Legends och Black Lightning ligger på Netflix. Stargirl, Batgirl, Supergirl och Superman & Lois ligger på HBO.Tja, om du gillar superhjältar så finns allting DC-relaterat där. Peacemaker är värd att se.
jo, den har nämntsHar ingen nämnt Harley Quinn än? wtf? det är ju en helt fantastisk komedieserie, förmodligen den bästa superhjältegrejen just nu, vilket säger en del eftersom både Doom Patrol, Peacemaker och The Boys är skitballa.
Var och en av dessa (+ Sherlock + Parks and Recreation + Downton Abbey) är själv värd ett HBO-abonnemang...Sopranos
Six feet under
Mare of Easttown (!)
Big Little Lies (!)
Succession (!)
Chernobyl
Game of Thrones
Curb your enthusiasm (!)
The Office (både UK (!) och US)
Tror uppföljaren witchhunt finns på HBO ocksåMånga bra förslag och det mycket på listan att se.
Jag noterade att även den klassiska lovecraft-rullen "Cast a Deadly Spell" finns. Blir lite nostalgi någon kväll och se om den är lika bra såhär 30 år efter att jag såg den på folket bio.