Jag gör inte så mycket för att sprida den, det enda konkreta är några intervjuer i ett par ungdomstidningar som kontaktat mig efter att ha sett min site.
Däremot så gör jag en hel del för att stärka hobbyn, tex:
*
RPG Lab och de projekt och siter som bor där
* Generica (om jag bara får liv i den #&%!#¤ servern det ligger på så att jag kan färdigställa det...)
* Dogmautmaningar
* Smädande av D&D (egentligen skulle jag vilja ha "ogillande av D&D" upphöjt till en officiell gren av hobbyn, ungefär som friform, lajv och brädspel)
Dessutom har jag ett, i mitt tycke extremt spännande, experiment på gång när det gäller spelskapande, vilket jag kommer att ta tag i så fort jag får lite ordning på min datormiljö (för närvarande har jag en trasig server som ska fixas, en tillfälligt malpåsad filserver som ska tas i drift igen, en ny huvuddator som ska installeras, fyra småservers som ska installeras och en överbliven maskin som ska installeras som min nya privata web/mail/ftp-server). Nu är i alla fall teknologin redo för detta experiment. Jag återkommer när jag är mer redo, men det kommer att bli en höjdare, nyskapande utan tidigare motstycke. Ni får gissa om ni vill...