Jag håller sakta men säkert på att bli galen på vissa spelare i vår spelgrupp. När karaktärer skapas blir det oftast inte så omväxlande, med tanke på att dem flesta i vår grupp har flera års spelvana. Två i vår grupp skapar alltid karaktärer med de största svärden, starkaste rustningarna och dem mest megaofantliga musklerna. Möter dessa två spelare motstånd så är SL en "jävla fuskare" som borde hjälpa sina spelare och inte döda dem. Saken är att dessa två spelare kan ge sig på kungariken om det faller dem in. Dör karaktärerna så dyker dem ofta upp någon annan gång för dem är "egentligen inte döda, du fuskade ju"!
Och de få gånger som man slår dödslag (EON) öppet och dem dör, så surar spelarna i sisådär 2 veckor.
Det jag vill veta är, hur bärde/bär sig SL:ar i min situation sig av för att avvänja sina spelare??
/Dirk, den borttappade mannen med tärningarna!
(OBS: första inlägget för mig, vet inte om jag har gjort fel eller rätt med knapptryckningarna! =))
Och de få gånger som man slår dödslag (EON) öppet och dem dör, så surar spelarna i sisådär 2 veckor.
Det jag vill veta är, hur bärde/bär sig SL:ar i min situation sig av för att avvänja sina spelare??
/Dirk, den borttappade mannen med tärningarna!
(OBS: första inlägget för mig, vet inte om jag har gjort fel eller rätt med knapptryckningarna! =))