Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
En beta-läsare har kommit med kloka synpunkter på Expert Nova, så jag har fixat i texten på flera ställen.
Har du sett Vast and Starlit? Det spelet har en procedur för att göra detta under spel. Det lilla jag använt det så får man väldigt underliga saker. Men det är ju till för att göra utomjordingar, snarare än fejkjordiska djur.ceruleanfive;n323338 said:Idag har jag knåpat ihop lite skumma djur till Vindsjäl-settingen Agweon. Bland annat blev det någon form av grisinfluerad långörad vombatvarelse, samt ett lite reptilliknande kattaktigt rovdjur. Det är hejdundrans svårt att hitta kombinationer som i slutändan inte bara känns som "Aha, någon har slagit ihop två-tre vanliga djur."
Oh, tack för tips! De resultaten skulle kunna vara intressanta att utgå från som grund!Genesis;n323416 said:Har du sett Vast and Starlit? Det spelet har en procedur för att göra detta under spel. Det lilla jag använt det så får man väldigt underliga saker. Men det är ju till för att göra utomjordingar, snarare än fejkjordiska djur.
Tackar. Jag hann faktiskt dra ned det och kika innan mitt senaste svar – så kortfattat och effektivt var det! (Och hiskeligt fult. Men det är insidan som räknas.)Genesis;n323439 said:ceruleanfive, det finns som betala-vad-du-vill och är jättefult, men ett rätt imponerande spel på så lite text!