GoblinGurra
Swordsman
Re: Notera skillnaden på D&D och DoD [ANT]
D&D har jag aldrig testat så detta spel ogillar jag ännu inte.
D&D har jag aldrig testat så detta spel ogillar jag ännu inte.
Jag håller med, det är helt fruktansvärt tråkigt med folk som ska spela karaktärer som inte är de själva. Spelledare som envisas med att spela i världar som inte är exakt som den verkliga är helt jävla dumma i huvudet, för att inte tala om alla regelsystem som inte exakt emulerar verkligheten. TRÅKIGT är vad det är. Håll er till verkligheten jävla rollspelstöntar.det jag också hatar är när killar ska spela kvinnliga karaktärer jag säger bara håll er till ert eget kön nu får jag säkert massa svar att jag har fel men jag står för min åsigt
Åsså är det lite frustrerande med folk som håller på att jinxar/trollar med sina tärningar så snart de ska slå ett tärningsslag i strid. Det… tar… sån… tid. Ochjagvillattdetskagåfort.Fånar som lägger upp alla sina tärningar enligt ett mönster, med den mest önskvärda siffran uppåt!
På ett av mina spelares rollformulär är det några blodfläckar...Flottfläckar på rollformulär har säkert nämnts miljoner gånger på forumet. Jag diggar dem iaf inte alls
Nu tog jag ingen bild på det, men vad sägs om Snigels Tärningtempel.* Fånar som lägger upp alla sina tärningar enligt ett mönster, med den mest önskvärda siffran uppåt!
Nej, "sen jag gick i lågstadiet själv." syftade sarkastiskt på att Sauron90 skulle gå i lågstadiet... vilket jag gissar att han inte gör.Nu blir jag nyfiken. Var du den ende i lågstadiet?