ochInte för att jag på allvar tror att du är intresserad av svaren till den här tråden (utan snarare bara ville presentera dina egna antipatier lite snabbt)
*host*Likaså finns det väldigt många människor som tror sig förstå hur andra tänker och reagerar, inte helt sällan utan att använda sig själv som utgångspunkt.
Eller så kanske han ville skapa en diskussion då det var lite dött för stunden. Jag tycker diskussionen både är underhållande och intressant. Efter jobbet skall jag nog sätta mig ner och klippa ihop en liten artikel av den rent av.Inte för att jag på allvar tror att du är intresserad av svaren till den här tråden (utan snarare bara ville presentera dina egna antipatier lite snabbt) ska jag utan att ha läst fler en handfull av nedanstående inlägg svara enligt bästa förmåga.
Ytterligare en typ av inlägg som irriterar mig och som får mig att ställa frågan "vad fan pysslar du med?"Om n alla skulle ta och skriva lite vettiga inlägg som har med rollspel och göra och inte en massa fjanteri om vilka inlägg som stör er eller på vilket språk man ska skriva dessa irriterande inlägg eller åt vilket håll bajskorven spolas ner när man trycker på knappen så kanske det skulle finnas fler återkommande användare på rollspel.nu.Oj, skrev jag BAJS? Förlåt! Ska undvika detta mycket provocerande ord i framtiden.... Hahaha! Skaffa er ett jobb eller flick/pojkvänner...MVHNecTech
Va!. Eonforumet som är både bäst och sämst av de aktiva forumen på denna sida. Inläggen varierar mella usla och toppen med ganska jämn spridning. Men om du inte spelar/spelleder eon så förstår jag dig, jag skulle nog gjort samma sak .Du besöker inte eonforumet va?
Om jag ska vara helt ärlig försöker jag att undvika att tänka på det som en del av rollspel.nu i största möjliga utsträckning.
Jaha? Ditt inlägg handlade mig veterligen om att jag skulle låta bli att skriva inlägg om forumet och istället skriva om rollspel. Vilket verkar märkligt eftersom jag skrev mitt inlägg (som handlade om forumet istället för om rollspelen) i ett forum som behandlar rollspel.nu och inte rollspel i allmänhet. Jag hade förstått dig om samma inlägg hade legat i rollspelsforumet, men det gjorde det inte. Med andra ord så var din önskan om att jag skulle skriva om rollspel rätt felriktad. Att ditt inlägg dessutom låg på kiss- och bajsnivå hör kanske inte hit, men det kanske är det som du definierar som intressant karaktär?Men vadå... Mitt inlägg var av samma intressanta karaktär som ditt första, tycker jag....
Inte för att det på något sätt hör hit, men skriv gärna vad du syftar på. Jag antar att du med "tröttsam powermetalpoesi" menar något du hittat på min hemsida, men vad fan har det med mitt uppträdande på forumet att göra?Vad jag sysslar med? Inte skriver jag tröttsam powermetalpoesi och leker kvasiintellektuell iaf...
Men i verkligheten så beror det ju på vem som blir förbannad. Ibland är det önskvärt, tex mitt favoritargument mot nynassar: "Hitler hade liten pitt". Ger önskad effekt varenda gång.Om du inte har det ska jag ge dig ett råd; gör ungefär som i verkligheten. Om du skriver ett inlägg och tänker "Hmmm, om jag sa det här i verkligheten så skulle nog någon slå mig på käften", så är det läge att inte trycka på "skicka"-knappen.
Fast om man försöker bedriva en seriös diskussion så finns det bättre sätt att lägga fram sina argument. Jag kan på rak arm komma på flertalet saker som låg Hitler i fatet, som är betydligt allvarligare än att han hade liten pitt. Men det hör inte hit.Men i verkligheten så beror det ju på vem som blir förbannad. Ibland är det önskvärt, tex mitt favoritargument mot nynassar: "Hitler hade liten pitt". Ger önskad effekt varenda gång.
Fast inte lika effektiva för ändamålet.Fast om man försöker bedriva en seriös diskussion så finns det bättre sätt att lägga fram sina argument. Jag kan på rak arm komma på flertalet saker som låg Hitler i fatet, som är betydligt allvarligare än att han hade liten pitt.
Ungefär likadant här, men brukar sluta tvärtom.Jag vet inte hur nynassarna är uppe i Borlänge, men här i Stockholm låter jag bli att diskutera med dem. De flesta argument man kommer med brukar sluta med att de blir förbannade och slår en på käften.