Jag nämner inga namn.
Det här stör jag mig skitmycket på. Inget kan göra mig nyfiken på samma sätt som att klaga på beteendemönster och säga (indirekt eller ej) att en massa personer uppvisar det och sedan
inte tala om vilka de är. Sa jag blir ba liksom helt AAAARGH! (Givetvis inser jag att man inte ska namedroppa personer och deras dåliga sidor på ett sådant här sätt men den aspekten ger min nyfikenhet blanka fan i

).
Nu när jag ändå skrev nåt så kan jag ju fortsätta lite...
Annars stör jag väl mest på vanliga saker som folk redan dragit upp. Typ:
Långa inlägg - stör mig egentligen inte på det här eftersom jag vanligtvis ignorerar dem rakt av istället...
Slarvigt skriva inlägg - ibland ser man inlägg med 40% felstavningar och inga radbrytningar och inga stora bokstäver i början på meningar och då brukar jag tänka "den här personen borde vårda sina inlägg bättre om han/hon vill att folk ska läsa dem " och sen orkar jag inte läsa dem heller. (Föregående mening hade alldeles för många och i sig, fy mig.)
Folk som verkar satsa på att missförstå - ibland känns det som om vissa satsar hårt på att missförstå för att kunna dra fram sina egna tankar om att de själva har jätterätt och den andre helt fel eller något i den stilen. Jag brukar satsa på att försöka fårstå alla vilket ofta leder till att jag håller med båda sidor (eller tycker båda sidor är idioter som inte lyckas förstå "motståndarnas" argument).
OT-inlägg som enbart är till för att dra skämt/framhäva åsikt som inte har med trådstarted att göra eller nåt annat mök - om man lyckas säga nåt vettigt i sitt inlägg får man gärna dra ett skämt tillsammans med det, men inte bara skitsnack tack. När jag tänker efter stör jag mig inte så mycket på det här så länge det hålls på en rimlig nivå.
Nu orkar jag inte komma på nåt mer, egentligen älskar jag ju er alla. Förutom just dig då.