Får man dig som SL då? ;-)Bifur;n311644 said:Ja kom och spela Symbaroum!
Får man dig som SL då? ;-)Bifur;n311644 said:Ja kom och spela Symbaroum!
Tack för erbjudandet. Jag får fundera litePaal;n311641 said:Vi har fortfarande nedanstående platser lediga om du vill boka in dig på något.
Tja Paal har paxat. Det är väl så bokat det går ????.Henke;n311656 said:Får man dig som SL då? ;-)
Vi har fortfarande nedanstående platser lediga om du vill boka in dig på något.Lightshy;n313592 said:Vill bara nämna att jag är nere på långfredagen.
I år har jag inte bokat upp mig på något utan tänkte mest glida omkring och vara lite spontan.
Men om det är en plats som behöver fyllas nånstans så hör av er! Jag tar gärna chansen att träffa och spela med andra forumiter om chansen ges.
Paals gäng är trevliga att spela med. Annars finns det plats i mitt lag till följande pass:Lightshy;n313592 said:Men om det är en plats som behöver fyllas nånstans så hör av er! Jag tar gärna chansen att träffa och spela med andra forumiter om chansen ges.
Jag kan tänka mig antingen Hjältarnas tid eller Världsrymdens Vagabonder. Tar gärna en plats vilketsom?luddwig;n313594 said:Paals gäng är trevliga att spela med. Annars finns det plats i mitt lag till följande pass:
Hjältarnas tid fredag 10-15. Där har vi reservplats 1 men jag hoppas att det löser sig. Annars går vi till OSR-hörnan. Skulle alla spelledare vara upptagna där kapar vi ett bord någonstans och kör ett testpass Världsrymdens vagabonder.
Coriolis fredag 16-21.
Jag tar gärna en plats på Kutulu om det går?Paal;n313593 said:Vi har fortfarande nedanstående platser lediga om du vill boka in dig på något.
Ursprungligen skrivet av Paal Visa inlägg[/URL]
Spelgruppen Kerbango kommer till GothCon även i år.
Det är alltså jag, Henkedge och Hakoon som tar oss upp från Skåne för fjärde året i rad. Vi har följande spel inbokade och fyller gärna på med fler spelare. Vi har dock några förfrågningar på gång redan så jag vet inte exakt hur många platser i varje spelpass, ska försöka uppdatera om det snart. Men är ni intresserade av att spela ihop så skicka ett PM.
Uppdatering med antal lediga platser:
Symbaroum - Mörkret kallar: Fr 10:00-15:00 - 2 platser lediga.
Kutulu - Terror på 200 meter: Fr 16:00-21:00 - 2 platser lediga.
Western - 1.000 dollar för El Tuerto: Lö 10:00-15:00 - 3 platser lediga.
Kul! Jag bokar in dig på det.Lightshy;n313621 said:Jag tar gärna en plats på Kutulu om det går?
Hade gärna kört Symbaroum också, men jag har redan lovat bort mig till Luddwig
Trevligt! Vi tar detaljerna i PM.Lightshy;n313620 said:Jag kan tänka mig antingen Hjältarnas tid eller Världsrymdens Vagabonder. Tar gärna en plats vilketsom?