Jag vill spela!Genesis;n316767 said:Jag har med mig ett scenario till DYD: Häxan i Rubicum. Det är löst baserat på The Rocky Horror Picture Show och utspelar sig på Mars.
Jag vill spela!Genesis;n316767 said:Jag har med mig ett scenario till DYD: Häxan i Rubicum. Det är löst baserat på The Rocky Horror Picture Show och utspelar sig på Mars.
Är det Jörgens tävling som utlystes i måndagens live-sändning? Jag hade tänkt skicka in ett svar, men då är det inte lönt antar jag om de redan valt en vinnare?Robert Jonsson;n316773 said:Jag ska även få nöjet att spela Flodskörden tillsammans med Rollspelsmåndag - på fredagen! Jag _tror_ det kommer streamas genom deras kanaler.
<3 <3 <3Genesis;n316767 said:Jag har med mig ett scenario till DYD: Häxan i Rubicum. Eftersom GnomVid inte skulle skriva något nytt DYD-scenario till i år så lovade jag att skriva ett, och det har jag gjort. Det är löst baserat på The Rocky Horror Picture Show och utspelar sig på Mars.
Lukas;n316779 said:Jag vill spela!
Självklart ska vi spela! Fyra spelare på Häxan; ni har två förtursplatser.GnomviD;n316989 said:Visst ska vi spela? :-D
(Och jag vill sjukt mycket spela Rök över Kanton också!)
Blir det på fredag kväll vill jag hemskt gärna vara med -- blir kort besök i år och nästan ingen tid att spela, tyvärr...Genesis;n317005 said:Självklart ska vi spela! Fyra spelare på Häxan; ni har två förtursplatser.
Det är nog inte omöjligt att vi kan få till det på fredag kväll. Jag skickar ett PM.Nässe;n317006 said:Blir det på fredag kväll vill jag hemskt gärna vara med -- blir kort besök i år och nästan ingen tid att spela, tyvärr...
Bara det inte blir dragspel.Dante;n317019 said:Jag kommer att spela Allan som vanligt.
Nej, det är inte tävlingen! Vinner du får du alltså spela med mig utöver resten av Rollspelsmåndag.Daniel;n316809 said:Är det Jörgens tävling som utlystes i måndagens live-sändning? Jag hade tänkt skicka in ett svar, men då är det inte lönt antar jag om de redan valt en vinnare?
Nej! Grundläggande regel i livet! Har du 100% vinstratio, lägg ned så den inte bryts. Då kan du hävda vara världsbäst!luddwig;n317196 said:Jag har spelat Den yttersta domen en gång. Det var spännande och jag lyckades vinna, men aldrig någonsin har jag förstått så lite av ett rollspel. Måhända är det dags att göra ett nytt försök nu på Gothcon.
Men om jag vinner igen får jag ju 200 %. ????Robert Jonsson;n317211 said:Nej! Grundläggande regel i livet! Har du 100% vinstratio, lägg ned så den inte bryts. Då kan du hävda vara världsbäst!