Basenanji Postd20modernist Joined 4 Nov 2002 Messages 9,280 22 Aug 2024 #461 Heja byn! Vad bra vi har varit den här rundan!
Sidd ”Bybo” Joined 13 Dec 2016 Messages 4,413 Location Oktoberlandet 22 Aug 2024 #462 Impetigo said: Du ljuger eller också är du slarvig när du läser. Jag orkar inte ens peka ut alla lögner/felaktigheter i detta inlägget. Men skit samma. Click to expand... Möjligtvis har jag fastnat i nåt felspår men är det några felaktigheter i min analys?
Impetigo said: Du ljuger eller också är du slarvig när du läser. Jag orkar inte ens peka ut alla lögner/felaktigheter i detta inlägget. Men skit samma. Click to expand... Möjligtvis har jag fastnat i nåt felspår men är det några felaktigheter i min analys?
Waterhouse Bring Them Home Now Joined 24 Jun 2023 Messages 1,857 22 Aug 2024 #463 Stopp! (in the name of love!)
Impetigo Ärkebiskop Joined 1 Aug 2013 Messages 2,248 22 Aug 2024 #464 Big Mama said: . BigMama ligger när till för nackning enligt ovan. Click to expand... Nu är jag fan förbannad på dig @Sidd Läs för helvete vad som skrivs i tråden i stället för att hitta på eget.
Big Mama said: . BigMama ligger när till för nackning enligt ovan. Click to expand... Nu är jag fan förbannad på dig @Sidd Läs för helvete vad som skrivs i tråden i stället för att hitta på eget.