Vimes sa precis att han var ulv, så kan lika gärna lägga röst där. Inte för att det spelar någon roll, men för sakens skull liksomSlutade jobba nu och hoppar direkt till sista sidan. Kan jag ligga kvar på Basse?
Bra att du titade in och skrev ca 18.10 som du sa att du skulle göra.Slutade jobba nu och hoppar direkt till sista sidan. Kan jag ligga kvar på Basse?
Om det inte spelar någon roll så ligger jag kvar på Basse. För OM det blir ett drev mot honom i nästa vända så får jag känna mig lite duktig att jag nosade upp an tidigt.Vimes sa precis att han var ulv, så kan lika gärna lägga röst där. Inte för att det spelar någon roll, men för sakens skull liksom
Ccolt. Jag kännerr ljudkillen där idagHar varit på dansföreställning i Vitabergsparken till nu!
Nu börjar jag undra om han trots allt inte är ulv!Kan @Mr.J ha missförstått detta?
Det är inte rimligt som ulv att ligga kvar som han gör. Helt otänkbart faktiskt. Vi MÅSTE ta ut honom nästa runda oavsett färg om han inte flyttar rösten nu innan 20.00.
Mr.J?
Det är inte ett rimligt ulvdrag.Nu börjar jag undra om han trots allt inte är ulv!