Varulv VALulv - Runda 3

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,857
1h kvar!
(bedrövligt hur måmga som bara kan spela "på jobbet" och checkar ut fredag eftermiddag)
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,161
Location
Oktoberlandet
Kan inte lite samma sägas om Fjodor, Vimes och Impe här? Och dem hänger vi ju allihop.
Njaej
Fjodde deltog lite och jag var ju så otroligt smart å duktig å röstade inte ut denne så det så.
Vimes försökte faktiskt (mest i R1) och det fanns massor av tells på nackarnissen.
Impetigo krigade på ordentligt å där har vi verkligen mycket att analysera.

BB7 not so much, nada, egentligen inget, så det blir: jaha so what😇
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
2,111
Brukar det vara så här i spelen? Känns lite olustigt om det är så att folk mår dåligt medans det spelas, eller så har jag brutalt missuppfattat allt (vilket inte vore första gången)
Jag hade bara några få minuter på mig att skriva mitt inlägg tidigare i dag och satt jättestressad så det blev alldeles klyddigt och dramatiskt helt i onödan.

Jag behövde prioritera riktiga livet helt enkelt för att orka med. Jag är medveten om att det sabbbar spelet och beklagar det. Men jag mår inte dåligt eller så som det säkert lät i förra inlägget.

Jag hade säkert åkt ut oavsett den här rundan så egentligen spelar det nog mindre roll. Kör så det ryker!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,161
Location
Oktoberlandet
Åker Impe som bybo så blir det svettigt för oss att reda ut detta då vi alltså är så fel ute på många sätt.
Då tror jag verkligen att de 2 kvarvarande ulvarna finns bland nykomlingarna som likt lågflygare inte gör så mycket väsen av sig.
Om @Anthrox och @Octagonal som ulvar spelar så här grönt så 👏👏👏
Och vi snurrgrävande bybor som postar å försöker i stället sliter varandra i stycken likt förra VM.

Är Impe Ulv ligger MrJ risigt till för röstdrev tycker jag för då är vi alltså inne på rätt spår sen länge.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,857
En annan metagrej: Vad tror vi om @Waterhouse och att ”lotta” in @BiobunkerVII i ulvlaget.
Ligger nära till hands att skippa det när BB7 aviserat lågflygeri.
Vad tror ni?
1. Biobunker är alltid med i mina spel, om han intr aktivt tackar nej.
2. Jag har lottat allt med spelkort och random.org
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Jag hade bara några få minuter på mig att skriva mitt inlägg tidigare i dag och satt jättestressad så det blev alldeles klyddigt och dramatiskt helt i onödan.

Jag behövde prioritera riktiga livet helt enkelt för att orka med. Jag är medveten om att det sabbbar spelet och beklagar det. Men jag mår inte dåligt eller så som det säkert lät i förra inlägget.

Jag hade säkert åkt ut oavsett den här rundan så egentligen spelar det nog mindre roll. Kör så det ryker!
Skönt att höra Impe ❤
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Är Impe Ulv ligger MrJ risigt till för röstdrev tycker jag för då är vi alltså inne på rätt spår sen länge.
Ok, du tycker alltså att Impes och MrJs tjafs i R1 var fejk? Jag är inte övertygad om det, vilket får mig att luta åt BigMama som ulv-Impes polare.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Ok, du tycker alltså att Impes och MrJs tjafs i R1 var fejk? Jag är inte övertygad om det, vilket får mig att luta åt BigMama som ulv-Impes polare.
Men om Impe nu är grön så är det svårt. I så fall tror jag på MrJ och... Nån mer.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,161
Location
Oktoberlandet
Ok, du tycker alltså att Impes och MrJs tjafs i R1 var fejk? Jag är inte övertygad om det, vilket får mig att luta åt BigMama som ulv-Impes polare.
Jag (vi allihopa) behöver kolla över deras förehavanden mer än jag gjort om Impe visar sig vara ulv. 👍
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,857
Stopp!! (right now thank you very much
I need somebody with a human touch)
 

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
Joined
9 Jun 2024
Messages
121
Nu vill jag inte vara sån (sa han innan han var sån 😄) men du tänker rösta på samma person i nästa runda oavsett utfallet på om Impe är ulv eller ej och vem ulvarna nattmördar därför att…?

Och vi som hade det så trevligt i tråden, plötsligt dålig stämning 😊
Det menade jag inte ju!
 
Top