Sidd
”Bybo”
Bra att du frågar angående vilket drev som ska säkras.Här har man lätt ångest för att man inte kunnat delta på ett par timmar och så har det typ inte hänt nåt alls
Det kan ju inte vara för att spelet är löst för även om nu Impe är ulv (inte så troligt med tanke på tonen i inlägget och grönt spel i övrigt, tycker inget gräv riktigt har hittat nåt övertygande) så finns det ju en ulv kvar att fånga och till och med två om Impe är grön. Så nu får vi ta oss i kragen, diskussionen kan ju inte vara slut här den här rundan.
Vad är bättre att offra för att få färg på Impe om man nu vill ha det? En utröstning eller ett siande? Rösten hamnar ju på Brynolf vid utröstning av Impe men vi kommer ju inte närmare slutet om han inte är ulv samtidigt som ulvarna kryper närmare och närmare vinstläge.
Hursomhelst vet jag inte vad jag ska göra. Jag tror inte Impe är ulv och ligger just nu på Mr.J som luktar mer päls enligt mig, ska jag byta över till Impe för att säkra eller är det lika bra att ligga kvar?
Efter min insikt om att gjort fel i R1 så är det viktigt att drevet med Brynolf är stabilt säkert efter den ”artificiella deadlinen” 18:00 Ligg där du vill nu MEN efter Brynolf sagt sitt vid 18 så ska det inte vara nägra tveksamheter om vem som ska få poängen från den utröstade.
Har vi alltså 2 bybor som ger upp så är det inte lätt att vinna som by. Just nu ser jag Impetigos ge upp som ulv som ångrar sina ordval.