Sidd
”Bybo”
Har ju varit rätt tydlig med att inte brushoppa runt i onödan detta spel. Fastnade rätt snabbt på Vimes och sen höll jag mig kvar på Impe (efter ett litet hopp på BB7). Efter mitt gräl med Impe ville jag verkligen hitta anledningar till att jag hade rätt även fast jag tvekade rejält. Även där då landade jag i att stabilt stå mitt kast, vilket visserligen var fel. Så kan det bli men jag tycker fortfarande Impe spelade skumt. Det kanske beror på att jag inte förstår vissa moves som tex ”kom igen nu alla- vi prövar att röra om i grytan å rösta på nån annan än Vimes- det är väl ingen fara att ulvarna gillar sånt dribbel” typ. (Sen så kan vi ta nackarnisse-snacket i eftertråden för jag fattar forfarande inte hur Vimes formulering passar in som att rösta. Den lilla slutsattsen gör att jag fastnar när andra använder ordet med annan betydelse.)Jag snabbkollade rösterna nu och Sidd har inte röstat på MrJ en enda gång innan denna rundan. Hur är det möjligt @Sidd? (Jag ska gå tillbaka och läsa hur situationen såg ut med, men börjar här)
Du menar väl inte att du tror jag är på samma ulvalag som MrJ efter att jag flätat samman MrJ med tex Vimes?