Ok då vet jag. Hör av dig när du vet säkert. Hoppas det löser sigCissi said:Yo!
Jag har ett vänskapligt problem som kanske kommer kräva min uppmärksamhet under veckan så det äventyrar spel på torsdag.
Spela för all del utan mig om God45 tycker att det är okej och som sagt så är det inte säkert att jag kommer vara otillgänglig. Men ville vara ute i god tid och inte höra av mig kvällen innan.
Jag återkommer om det senare i veckan.
Kramar!
Kom på... Jag är game ikväll.God45 said:Ok då vet jag. Hör av dig när du vet säkert. Hoppas det löser sigCissi said:Yo!
Jag har ett vänskapligt problem som kanske kommer kräva min uppmärksamhet under veckan så det äventyrar spel på torsdag.
Spela för all del utan mig om God45 tycker att det är okej och som sagt så är det inte säkert att jag kommer vara otillgänglig. Men ville vara ute i god tid och inte höra av mig kvällen innan.
Kramar!
Trevligt Ses dåCissi said:Kom på... Jag är game ikväll.God45 said:Ok då vet jag. Hör av dig när du vet säkert. Hoppas det löser sigCissi said:Yo!
Kramar!
kommer vara redo mellan 18-18.30.
Först Lou:s släktträd:Übereil said:Jag skulle gärna uppfriskas om vad jag läste i Jaromirs böcker. Bohdan har läst de upprepade gånger, jag minns det bara inte själv.
Übereil
JAG ÄR FAN INGET PROBLEM!Börnmo said:Känns som att jag upprepar vad jag brukar skriva här såhär dags, men det var kul att spela ikväll!
Nu börjar det ju verkligen hända saker. Ska bli spännande att se vart det hela tar vägen, vad Lou gör vis sin situation, och hur vi alla ska hantera problemet som kallas Matheus.
Tack för idag, det var jättekul Nästa gång blir spännandeBörnmo said:Känns som att jag upprepar vad jag brukar skriva här såhär dags, men det var kul att spela ikväll!
Nu börjar det ju verkligen hända saker. Ska bli spännande att se vart det hela tar vägen, vad Lou gör vis sin situation, och hur vi alla ska hantera problemet som kallas Matheus.
Nä, inte egentligen =)Och definitivt inte om man jämför med andra farliga saker i staden...Cassius said:JAG ÄR FAN INGET PROBLEM!
Nä, du är lösningen på vårat varulvsproblem.Cassius said:JAG ÄR FAN INGET PROBLEM!Börnmo said:Känns som att jag upprepar vad jag brukar skriva här såhär dags, men det var kul att spela ikväll!
Oj. Då var jag inte ledig nån kväll den här veckan. Coolt. Tur att jag inte bokat in nåt ikväll dåGod45 said:Påminnelse om att vi spelar i kväll. Ses då