God45
#PrayersForBahakan
Prescense är hur snygg man är + hur kraftig personlighet man har. Det är hur bra man är offensivt socialt. Vill man annfall någon med en social attack använder man Prescense.Recca said:Okay...
Vad är: Presence, Composure och Resolve för konstiga attributes? Varför ska man höja dem?
Jag skulle vilja satsa lite på den typen av stats som kallas för social. Är Presence detsamma som Appearance?
Vore det inte bättre om vi körde med de gamla rollformulären istället men typ la till lite extra grejer bara? Om du säger till vad jag ska lägga till så kan jag slänga ihop ett rollformulär på 10 minuter som har allt vi behöver.
Composure är hur bra man står emot social attacker.
Resolve är hur bra man står emot mentala attacker.
Resolve + composure är lika med willpower.
I retrospekt kan du ha en poäng men eftersom folk har börjat göra sina karaktärer så tycker jag att vi fortsätter på spåret vi är inne på. Tror vi har rätt ut alla fallgroparna i tråden nu och att det bör fungera bra så här. Jag tror det här blir bättre in play också.
Så tack för erbjudantet men vi fortsätter med de här character sheetsen. Inte byta häst mitt i floden och allt det där. Tror förviringen blir för stor då.