Genomgång av alla spelare som bygger på det jag läst i R2 nu och vad jag kommer ihåg från R1. Om jag har missat något eller hamnat helt snett gällande nånting får ni gärna hojta till. Nu hittar vi scummen och kastar ut dessa från maskeraden
@Basenanji Svårt det här. Aktiv vilket jag gillar. Sen försöker denne konstant få det till att jag är ulv vilket jag förstås tycker är rödande. Tycker även att Hägern är röd vilket jag ju inte heller håller med om. Kan ju vara vilsen bybo som öser på eller ulv som vill sprida misstro!! Svårt spel detta där jag inte har så många självklara ulvar alls. Basse har också skrivit mycket jag inte håller med om. Det känns som att vi ser spelet på väldigt olika sätt vilket jag inte vet vad jag ska göra av.
@Anthrox Tyckte inledningsvis att Brynolf och Basse är ulvarna. Argumenterar också för att undertecknad förmodligen inte är ulv vilket är grönande. Kommer även med många små gräv och röstanalyser vilket är grönande. All denna aktivitet ger ett grönskimmer samtidigt som det är svårt att egentligen veta då Anthrox alltid är en mästare på att skriva många inlägg. Jag köper i mångt och mycket Anthrox take på att Brynolf är suspekt. Skriver även flera inlägg nu som jag håller med om. (Grön)
@Hägerstrand Har spelat väldigt bra om denne är ulv. Kommer med rimliga resonemang och kloka poster. Lade sin röst efter R1 där jag köper resonemanget. Röstade också på Impetigo när det fortfarande vägde. (Grön)
@Sidd Jag upplever att Sidd försöker vara konstruktiv och jobba på med lite små idéer. Trots det väldigt svårläst där jag historiskt brukar ha denne som grön oavsett hur det egentligen ligger till. Skriver ibland lite blaj. Exempelvis “sann makt kan ej förstöras vid” ett tillfälle vilket inte sitter helt bra i magen Arrogant ulv? Har också skrivit att Impetigo försökt kasta mig framför bussen vilket jag gillar då jag vet att det stämmer. Röstade också på att få ut Impetigo vilket är grönande.
@Andersson Ja du vad ska jag skriva här. Höll med mig i R1 gällande siarkung vilket jag gillade men vette tusan. Kan ju lika gärna ha varit ett ulv move för att kratta åt Impetigo. Ingen aning. Kan definitivt vara ulv men lika gärna bybo.
@Waterhouse Svårt att säga vad jag tycker här. En väldigt olycklig röst på Xyas mot slutet vilket inte sitter helt bra. Har skrivit en del bra poster som jag gillar blandat med andra poster. Varit aktiv och hållt igång.
Svårt att veta hur det är med det där. Eftersom rundan redan är avgjord (Impetigo kommer åka) borde det vara grönande att vara aktiv då det är jättelätt för ulvarna att ligga lågt om de vill. Samtidigt finns det ju en poäng att försöka hålla initiativet.
Hur som när jag fortsätter läsa Waterhouse här i R2 får jag en grön vibe men röstningen talar sitt tydliga språk. Nu detta med att dit byte gjorde så att jag i R2 hamnade i fokus också. Väldigt olyckligt om inte annat.
@fjodorsenuba Ingen aning. Som sagt en tacksam runda för ulvar att lågflyga i då röstningen redan är klar. Samtidigt kanske inte överdriver många incitament för bybor att jaga ulvar heller. Skriver dock en bra
post som förklarar varför det är brus att Impetigo och jag har samarbetat. Nu när jag börjat läsa ikapp också så deltar ju Fjodde också på ett grönande sätt.
@Brynolf Högt upp på min misstankelista. Sa aldrig emot Impetigo men äger inte det. Många röstade ut Xyas. Att vara bybo är att spela med öppna kort och säga att det blev fel. Att smussla och låtsas som ingenting är väldigt ulvigt.
Sen dessa “snillrika” idéer som inte alls fungerar i praktiken. Vilsen bybo eller ulv som spelar totalt lost?
@Sodmikail Vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Kommer inte ihåg så mycket alls av vad denne har skrivit förutom en rödgrön lista som jag tyckte kom mycket märkligt i R1. Lite känslan att nån i ulvlaget sagt att det är bra att göra grön listor så om du inte vet vad du ska skriva är det bara att dra ihop en typ. Känns osannolikt att som ny slänga fram en och veta att det är en grej. Sen kanske du har följt massivs med varulvspel här på forumet men jag får känslan att det är uppgjort.
Om jag då ska gissa vilka ulvarna är utifrån detta blir svaret att Impetigos ulv polare finns nånstans i gänget
@Brynolf,
@Sodmikail,
@Basenanji, och
@Andersson. Slänger även in
@Waterhouse som en bubblare här pga sin röstförflyttning i R1 vilket väger väldigt tung.
Jag känner nästan att ulvarna bara måste vara bland dessa spelare. Vad tror ni andra? Waterhouse blir ju pressad nu. Synd bara att det är 5 pers vilket gör så att det är lite många kandidater. Kan nån av dessa grönas?
Tycker verkligen vi bör pressa dessa fem n