Basenanji
Postd20modernist
En ulv skulle inte gå ut med att tro att ulvar inte får prata med varandra.För vem?
En ulv skulle inte gå ut med att tro att ulvar inte får prata med varandra.För vem?
Lätt att fejka om man vill vara cynisk. Häger är redan grönast på banan hur som helst.En ulv skulle inte gå ut med att tro att ulvar inte får prata med varandra.
Äh fan vad asp jag är. Bra noterat BasseLätt att fejka om man vill vara cynisk. Häger är redan grönast på banan hur som helst.
Well, vi har fyra segment:Jag vill inte regna på någons parad, men nu ser ni ju själva hur svårt det är att få sådana där planer att funka. Vad är senaste nytt angående vilka som är ulvar?
Du tror inte att ulvarna klipper mig då?Känns som stor risk att du åker nu…
Ulv-andersson har i nästa rundaSitter med luren nu. Känns bra att Anthrox tar tag i det här.
Fungerar cirkelplanen om Anthrox blir nattmördad? Känns som stor risk att du åker nu…
Det ska jag gärna göra, men är det något speciellt du tänker på?De här senaste sidorna får du förklara i avslutstråden @Basenanji , för det känns som att du far efter en massa reaktioner som bygger på komplexa teorier som inte alls lirar med situationen vi är i? Eller har jag fel?
Ja, det börjar vid ”slugulvarnas sammansvärjning” som bygger på att Sodmi då inte är ulv, och följs av det kryptiska nedan.Det ska jag gärna göra, men är det något speciellt du tänker på?
Jag fattar ingen av dem, och har försökt använda mig av posterna som kommer efter för att få något sammanhang, men jag är lost.Jag är en flummig humaniorastudenyt som helst spår framtiden i kaffesump och tycker att Hegel hade rätt utan att jag förstår vad han menade.
…men visst borde ulvlaget starta med 3BP? Alla har en poäng var, vi har med tre ulvar att höra?
Är du fortfarande full @Andersson
Med min plan så åker ju Octa ut nästa runda, så jag tänker att den knuten knyter sig självt.Har skummat igenom Octas inlägg från R1&2. Bortsett från att han hård-pushar för Svällkroppsplanen i början ser jag ingenting direkt grönande, förutom ett rätt stabilt spel. Tycker folk att det här med "Impe dumpar blod på Octa" är så grönande?
Så dår är alltså ulvteamet Impetigo, Sodmikail och Octagonal enligt dig?Med min plan så åker ju Octa ut nästa runda, så jag tänker att den knuten knyter sig självt.
Nej, men enligt min plan behöver vi inte oroa oss för Octa. Antingen åker han ut och vi vet vem ulven är, eller så klarar han sig och vi vet vem ulven är.Så dår är alltså ulvteamet Impetigo, Sodmikail och Octagonal enligt dig?
Det finns nog en öppning för cirkelröstning nästa runda, men den kräver en del. Lyckad väktning nu bland annat. Men jag tror att den fallerar på att den ger förstarösten till ulven.Så om jag tolkar allt rätt nu så är alltså cirkelröstningen nedlagd?
Tyckte det lät som en intressant plan men håller nog med Basenanji att det är klurit att valla alla oss katter.
Nu ska det gå två drev i nästa omgång där jag inte ska ligga först med röst, samt att Sidd och Häger lägger röster mot Octa och Brynolf?
Okej detta är jag med, inte svårt att avvakta att rösta direkt.
Är alla okej med att Anthrox är grön då? Jag är orolig att vi blir dragna av den aktiva ulven.
Flyttar även rösten då eftersom det inte är något drag i Andersson drevet...
Röst: @Sodmikail