Ok, bra att veta. Jag Àr bara rÀdd för att partiet slutar nu ikvÀll. Om Andersson inte Àr ulv och ulvgengets nattmord gÄr genom har de vÀl 7 poÀng?Lika bra ocksÄ att nÀmna att jag blev inkallad pÄ jobbet imorgon sÄ jag Àr hemma först vid 17-18 tiden beroende pÄ trafik.
Bara om en av ulvarna Àr Octa, HÀger eller Sidd. Eller Anth, antar jag, för han fÄr ju ocksÄ en extra poÀng ikvÀll.Ok, bra att veta. Jag Àr bara rÀdd för att partiet slutar nu ikvÀll. Om Andersson inte Àr ulv och ulvgengets nattmord gÄr genom har de vÀl 7 poÀng?
VÀktaren vÀktar Sidd eller HÀger sÄ det Àr 50 % chans OM Octa Àr ulv, de behöver ju mörda en tvÄpoÀngare.Bara om en av ulvarna Àr Octa, HÀger eller Sidd. Eller Anth, antar jag, för han fÄr ju ocksÄ en extra poÀng ikvÀll.
Just dÀrför borde vi hÀnga Octa nu. Vi hinner ta en till imorgon Àven om vi har fel.
Fan, jag hade ju lyckats intala mig att din uppmaning till topp 3 röda var nÄgot du startat för att du+nÄgon med 2 BP nu hade matchboll, och du ville ha kvitto pÄ hur under radarn ni var för att skryta med i eftersnackstrÄden.Bara om en av ulvarna Àr Octa, HÀger eller Sidd. Eller Anth, antar jag, för han fÄr ju ocksÄ en extra poÀng ikvÀll.
Just dÀrför borde vi hÀnga Octa nu. Vi hinner ta en till imorgon Àven om vi har fel.
Ja i mitt huvud Àr han bÄde mer rimlig och farlig Àn andersson. Men eftersom ni andra inte vet sÄnt snusk som jag vet sÄ Àr det inte sÄ konstigt att jag inte fÄr nÄt vidare gehör hÀr.Det Àr en rimlig tanke, men bygger ju fortfarande pÄ att Octa Àr mer rimlig som röd Àn Andersson, right? Annars ÀndÄ ingen ulvvinst om vi tar Andersson
Nu lÄter det som att det Àr dags för hot goss, dish!Ja i mitt huvud Àr han bÄde mer rimlig och farlig Àn andersson. Men eftersom ni andra inte vet sÄnt snusk som jag vet sÄ Àr det inte sÄ konstigt att jag inte fÄr nÄt vidare gehör hÀr.
Heta gossar diskar?hot goss, dish!
Att jag Àr mer farlig kan jag köpa med tanke pÄ BP och att jag inte ser ut att bli utröstad men mer rimlig? Komigen nu.Ja i mitt huvud Àr han bÄde mer rimlig och farlig Àn andersson. Men eftersom ni andra inte vet sÄnt snusk som jag vet sÄ Àr det inte sÄ konstigt att jag inte fÄr nÄt vidare gehör hÀr.
Du kan vara lugn, Sidd hedrar oss med att skicka en smiley!Sen Àr det vÀl lite orovÀckande att Sidd har försvunnit iofs. Och att Sann makt inte kan förstöras. Har Sidd dragit en fuling pÄ oss?