Alltså
@Hägerstrand jag är uppriktigt ledsen över hur du verkar reagera på mina poster. Jag förstår att det känns tjatigt och att jag gräver i sådant du svarat på tusen gånger. Förlåt! En gång för länge sedan skrev Rising att jag spelade varulvsspel som en ojuste och ignorant person i ett parti poker som i stället för att följa reglerna och försöka ansträga sig för att spela så bra som möjligt, torkade sig med korten i arslet och sa "Hä hä, jag har fyrtal i BAJS!".
Fattar ni hur
usel han tyckte jag var? Och jag vill verkligen inte vara killen som förstör andras kul genom att slappt skita i regler eller tjata om saker som redan har sagts tusen gånger. Tro mig.
Jag kan bara inte skaka av mig känslan.
I min usla hjärna går det inte ihop att någon sitter så där, redo att rösta en sista gång på Xyas? Du ville ju ha ut Impetigo? Vad skulle få dig att snabbt kunna byta över till Xyas? Det går bara inte ihop för mig, mitt arma pucko. Sedan läser jag nog in ganska mycket i att du snabbt röstar på Impetigo i R2.
Idag har jag läst vad Andersson sagt och jag tycker att det finns något där som tyder antingen på att 1) Andersson vill provocera fram just den här irritationen mellan dig och mig eller att 2) det ligger något i att det är lite märkligt med röstandet där vid 21.00. Och jag fick nån sorts "aha-upplevelse" av vad
@Anthrox skrev om att det inte räckte för ulvlaget att hitta siaren, utan att de också verkligen måste
bli av med honom. "Just det!" tänkte jag "...det kan ju förklara varför det var så viktigt för ulvarna att ha nån som sitter redo att snabbt svänga över till Xyas om det skulle behövas! De är ju tvungna att bli av med Xyas. Men de kan inte visa det för tydligt i rundans inledning, för då kommer folk undra vad de har emot Xyas."
För övrigt tycker jag att det är ett gissel med snajpröster och att folk måste vara på hugget hela tiden. Det gör spelet bara svårare.
Men som sagt, mest av allt vill jag be om ursäkt om jag förstör ditt kul. Om du är bybo och jag sabbar för byn på det här sättet tar jag fullt ansvar och får stå till svars för att mitt ettriga och tjatiga beteende gav vinsten till ulvarna. Sorry!
Tills vidare ligger min röst kvar på Andersson! Jag
är i första hand övertygad om att han är ulv som gärna ser att jag ägnar mig åt kvasi-diskussioner.
@Andersson och andra får gärna visa tydligare hur mitt tänk är rätt eller fel.