Nekromanti Vapen?

DAKRilla

Hero
Vad exakt menar du med orkar? Orkar som i "Jag har inte lust att lyfta den där bössan" eller "Puh! Den där pickan är ju jättetung!"?

chrull

Stockholm Kartell
Tja. antagligen har du inget vapen att använda när du vill det.

Vapen är inget krav. strid är inget krav...

chrull

Kormantaouk

Veteran
hmmm...

jaaa...
antingen får du väl fundera på om du ska kasta nåt du inte behöver eller acceptera en försämrad förflyttning å eventuell modifikation på färdighetsvärdet för ditt vapen

eller åxå ge d till en annan i gruppen...

m.a.o kolla innan hur mycke din RP orkar bära innan du köper d där supertunga vapnet...

Äventyr

Världsbyggare
då orkar man inte använda det i strid. eller också får man en hel dröse modifikationer.

/daniel

Jericho One

Veteran
Tack Chrull - det känns inte bara lite bra utan mycket bra att du säger detta! Brukar slita mitt hår då jag ibland går in på NT forumet då det mesta rör just sånt här.

Det är ganska konstigt iofs då jag inte spelat NT på snart ett år och innan dess var det ganska sporadiskt - men det har väl att göra med att jag införskaffade mitt första NT då det kom ut. Därmed så har det ett litet speciellt rum i mitt hjärta.

Ropen skalla "Mer kampanj och mindre strid"!

Snow

Swashbuckler
Ug... *snörvel* Du skaffa dig stor fet, jag menar en riktig man som kan bära bössan åt dig... som jag. Jag har såna däringa cyberögon också.
-Mark Borobly
/images/icons/oink.gif/images/icons/smile.gif

Jericho One

Veteran
Jo jag inhandlade detta länge efterlängtade komplement och ja...det var väl intressant. Det gav mig dock inte så mycket då jag senast jag spelledde hade en lite speciell kampanj (som inte gillades av mina spelare då det var för lite mejja ner alla).

Har iofs bara tittat lite på NT Euro men det ser ut att vara mer av ett komplement för mig...

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Då är det dags att antingen styrketräna utav bara helvete eller skaffa ett mindre vapen /images/icons/wink.gif.

Låt mig gissa att du springer runt med en M60 eller gatlingkulspruta under rocken?

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Om ens utrustning överskrider ens bärförmåga så får man extra utmattning av alla handlingar. Dessutom så kan till slut inte spurta eller springa.

För mer information, se kapitlet om Utmattning.

/Naug

Johan K

Gammal & dryg
Då slipper du det...

Tjaa, låt isåfall nån annan stå för vapendelen.. Du kan säkert vara bra på nått annat..

Snow

Swashbuckler
Väl talat!

Om du inte kan bära ett vapen så slipper du det! vem vill bära omkring på vapen egentligen.../images/icons/smile.gif

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Bra fråga !!!!! (NT)

Har du, allvarligt talat, någon gång spelat NeoTech med en karaktär utan 14 pistoler/k-pistar under trenchcoaten (och en motorsåg i en bag som man alltid har med sig)? /images/icons/wink.gif Det är inte lika kul...

Johan K

Gammal & dryg
Ähum...

Poäng till dig....
Det har väll kanske inte hänt, om jag ska vara ricktigt ärlig....../images/icons/blush.gif/images/icons/blush.gif/images/icons/blush.gif/images/icons/blush.gif/images/icons/blush.gif

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Ähum...

Nä, men testa då! Så har du besvarat din egen fråga! /images/icons/smile.gif

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Jupp !

Varning: Din spelledare/dina spelare kan ta illa upp om ni brukar spela NeoTech seriöst... (jag har aldrig gjort det)

/images/icons/wink.gif