jaaa...
antingen får du väl fundera på om du ska kasta nåt du inte behöver eller acceptera en försämrad förflyttning å eventuell modifikation på färdighetsvärdet för ditt vapen
eller åxå ge d till en annan i gruppen...
m.a.o kolla innan hur mycke din RP orkar bära innan du köper d där supertunga vapnet...
Tack Chrull - det känns inte bara lite bra utan mycket bra att du säger detta! Brukar slita mitt hår då jag ibland går in på NT forumet då det mesta rör just sånt här.
Det är ganska konstigt iofs då jag inte spelat NT på snart ett år och innan dess var det ganska sporadiskt - men det har väl att göra med att jag införskaffade mitt första NT då det kom ut. Därmed så har det ett litet speciellt rum i mitt hjärta.
Ug... *snörvel* Du skaffa dig stor fet, jag menar en riktig man som kan bära bössan åt dig... som jag. Jag har såna däringa cyberögon också.
-Mark Borobly
/images/icons/oink.gif/images/icons/smile.gif
Jo jag inhandlade detta länge efterlängtade komplement och ja...det var väl intressant. Det gav mig dock inte så mycket då jag senast jag spelledde hade en lite speciell kampanj (som inte gillades av mina spelare då det var för lite mejja ner alla).
Har iofs bara tittat lite på NT Euro men det ser ut att vara mer av ett komplement för mig...
Har du, allvarligt talat, någon gång spelat NeoTech med en karaktär utan 14 pistoler/k-pistar under trenchcoaten (och en motorsåg i en bag som man alltid har med sig)? /images/icons/wink.gif Det är inte lika kul...
Poäng till dig....
Det har väll kanske inte hänt, om jag ska vara ricktigt ärlig....../images/icons/blush.gif/images/icons/blush.gif/images/icons/blush.gif/images/icons/blush.gif/images/icons/blush.gif
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.