Two in one-inlägg
Till nomardiculdacar(svårstavat!):
"Sluta tjata om motorsågar! Du har ju fått regler!"
Va? Vad var det där om nu då?
Om du syftar på min signatur så kommer den utifrån att jag tycker att Evil Ed är en väldigt bra film, och just i den filmen yttras den repliken. Om du inte har sett den, så ge den en chans...! 10/10 i betyg av mig!
Till Krille:
"Har du en kulspruta så behöver du inte gömma den."
Då blir man ju inte insläppt på nån fest... och polisen vill bara haffa en hela tiden. Erkänn att Micro-UZI skapades för mitt tidigare nämnda syfte i alla fall /images/icons/wink.gif.
"Poetiskt våld! Sånt kan man helt enkelt inte ha med skjutvapen!"
Nej nej och åter nej! Där håller jag inte med dig för ett ruttet öre!
Har du sett Boon Dock Saints? Det måste du ha, du är ju gurun /images/icons/wink.gif.
Du vet scenen utanför den där villan, just när de har skjutit ihjäl varenda kotte inne i huset, och Duke II (eller vad han nu hette) står där utanför och väntar på dem? Den scenen i alla fall.
Observera en av bröderna när Duke (om det nu var så han hette...) släpper sina sista pistoler och ska springa iväg. Musiken är dämpad, han skriker något och tömmer ett magasin efter killen.
Det är så jävla snyggt! Jag blev gråtfärdig när jag såg den scenen! Känslosammare får man leta efter.
Och "3'000 Miles to Graceland", i början när de ska råna hotellet och niggern klämmer av ett magasin mot en polis som gömmer sig bakom en disk. Inte lika fint som i Boon Dock Saints, men lätt en scen som man spelar upp igen... och igen... och igen... /images/icons/smile.gif
Erkänn?